آیین تشییع نمادین حضرت زهرا(س) در ورامین برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر سه شنبه در حاشیه برگزاری جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم سوگواری حضرت زهرا (س) که در محل دفتر امام جمعه شهرستان ورامین برگزار شد، در جمع خبرنگاران از برگزاری آئین تشییع نمادین حضرت زهرا (س) در شهرستان ورامین خبر داد و اظهار داشت: برگزاری این آئین که سابقه‌ای طولانی و ۲۰ ساله در شهرستان ورامین دارد، امسال نیز در این شهرستان برگزار می‌شود.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه مراسم تشییع نمادین حضرت زهرا (س) را مورد اشاره قرار داد و گفت: مراسم تشییع نمادین در شب شهادت حضرت زهرا (س) است، این مراسم شکوهمند در شهرستان ورامین با شرکت هزاران نفر از مصلی بزرگ صاحب الزمان (عج) آغاز و به سوی گلزار شهدای گمنام ادامه خواهد یافت.

محمودی تصریح کرد: پیش از حرکت مداحان اهل بیت عصمت و طهارت حسین رجبی که مداح نخستین تشییع نمادین حضرت زهرا (س) در شهرستان بوده است، سعید زمانی، سیدهاشم حسینی و سیدجواد قالی شورانی برای عزاداران به مدیحه سرایی خواهند پرداخت و رأس ساعت ۱۹ حرکت به سوی گلزار شهدای گمنام آغاز می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: باید از فرصت ایام فاطمیه برای گسترش وتعمیق فرهنگ فاطمی در میان اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان استفاده کرد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *