آغاز عملیات آسفالت گرم محور حیدرآباد-نیک آباد اصفهان

مهدی فقهی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عملیات آسفالت گرم حیدرآباد-نیک آباد به طول ۸ کیلومتر با هدف بهسازی و ارتقا ایمنی مسیر تردد مردم با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی همچنین از قیرپاشی محور قدیم کاشان-اران و بیدگل خبر داد و گفت: به منظور بهسازی مسیر کندرو دو کیلومتر از این محور با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال در دست اجرا قرار گرفته است.

رئیس اداره نگهداری راه های اصلی استان اصفهان گفت: عملیات آسفالت گرم محور حسین آباد-فلاورجان به طول یک کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حال اجراست.

وی هدف از اجرای این پروژه را نوسازی روی بیس عنوان کرد و گفت: تلاش ما برای بهسازی راه های استان با وجود تنگناهای اعتباری و مالی متوقف نشده و همچنان ادامه دارد.

فقهی با بیان اینکه از وضعیت خرابی رویه آسفالت راه ها مطلع هستیم، تصریح کرد: نقشه خرابی رویه آسفالت محورهای مواصلاتی استان اصفهان با جزییات تهیه شده است و برنامه ریزی متناسب با اعتبارات برای آسفالت محورهای مواصلاتی استان اصفهان در حال انجام است.

رئیس اداره نگهداری راه های اصلی استان اصفهان خاطرنشان کرد: کمبود اعتبارات و ضرورت بهسازی محورهای مواصلاتی ما را به سمت استفاده از روش های نوین همچون آسفالت های حفاظتی سوق داده است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *