آغاز طرح آشکارسازی و ایمنی تردد ادوات کشاورزی در استان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، مهدی رجایی فرد  با اعلام این خبر افزود : به منظور پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی  و ارتقاء ایمنی تردد وسایل نقلیه کشاورزی  این اداره کل با همکاری  پلیس راه  استان  اقدام به اجرای طرح آشکارسازی و ایمنی تردد ادوات کشاورزی در استان نموده است .

وی با اشاره به اینکه  فعالیتهای فرهنگی و آموزشی به مراتب تاثیر بیشتری در بهبود رفتارهای رانندگان دارد افزود : ارتقای سطح آگاهی عمومی مالکین ادوات کشاورزی در خصوص رعایت نکات ایمنی تردد در جاده‌ها و راههای روستایی، رعایت ظرفیت مجاز و فرهنگ سازی عدم استفاده از ادوات کشاورزی برای جابجایی سرنشین از مهمترین اهداف اجرای طرح در شهرستانهای استان می باشد.

رجایی فرد گفت :  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای مهار و کنترل این نوع از تصادفات نسبت به نصب برچسب شبرنگ در قسمت های مختلف بدنه ۵۰۰ دستگاه ادوات کشاورزی در تمامی شهرستان های استان به منظور نمایان سازی تردد و حضور آنان در راه ها اقدام کرده است.

شایان ذکر است اجرای طرح های مختلف ارتقای ایمنی در زمینه سرنشینان وسایط نقلیه ، موتور سیکلت سواران ، مدارس حاشیه راهها و…. همه ساله از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام می گیرد.

۴۶


منتشر شده

در

سمنان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *