آغاز اجرای طرح نظارتی ضیافت رمضان در استان سمنان

آغاز اجرای طرح نظارتی ضیافت رمضان در استان سمنان
آغاز اجرای طرح نظارتی ضیافت رمضان در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان ، علی تشنه دل با اعلام این خبر افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی ، پروتئینی ، برنج ، روغن ، قند و شکر ، خرما و میوه طرح نظارت و بازرسی بازار ویژه ماه مبارک رمضان در استان اجرا خواهد شد.
وی اظهار داشت: با هدف تنظیم بازار اقلام اساسی و مصرفی خانوار در ماه مبارک رمضان، حفظ آرامش بازار در این ماه مبارک و توجه به رفاه هموطنان به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه طرح ویژه نظارت بر بازار همزمان با سراسر کشور از روز اول ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان ماه مبارک ادامه می یابد.
سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: این طرح تشدید بمنظور جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت ها و بروز تخلفات احتمالی انجام و افزایش گشت های بازرسی واحدهای صنفی و غیرصنفی مورد نظر به ویژه شیرینی فروشی ها ، تالارها و رستورانها ، سوپر مارکت ها و میوه و تره بار در اولویت نظارت خواهد بود.
این مقام مسئول اضافه کرد: بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت و اتاق های اصناف شهرستانها و ناظران افتخاری به صورت مستمر و روزانه گروه های کالایی پرمصرف در ماه مبارک رمضان را بطور ویژه مورد پایش قرار خواهند داد.
علی تشنه دل همچنین بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی ، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و غیره را به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

۴۶


منتشر شده

در

سمنان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *