عینک

خرید یک عینک خوب و ویژگی های آن

امروز ویژگی های یک عینک خوب را به شما توضیح میدهیم.

اگر دغدغه امروز شما خرید یک عینک خوب است باید بگوییم که فاکتور های ساده و زیادی وجود دارد که این انتخاب را برای شما آسان تر می کند، در هنگام خرید باید به چند نکته مهم با دقت بیشتری توجه کرده و فراموش نکنید که انتخاب عینک های تقلبی می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به چشم و حتی اعضای دیگر صورت شما وارد کند.

اشعه های ماورای بنفش و رنگ های اضافه می توانند به چشمان و بینایی شما آسیب های سختی وارد کنند، زمانی عینک ها کیفیت لازم را خواهند داشت که در ساخت آن ها از مواد اولیه مناسب  و البته با کیفیت استفاده شود. دستگاه هایی وجود دارند که اصل و تقلبی بودن عینک را تعیین می کنند.

uv 400 در واقع رقمی است که لازم خواهد بود روی عینک ها وجود داشته باشد تا در مقابله اشعه و نور خورشید مقاومت لازم را داشته باشند.

اصول انتخاب عینک مناسب

به طور کلی عینک اگر کیفیت لازم را داشته باشد پس از استفاده چند ساعته چشم های شما را قرمز و ملتهب نمی کند، در نتیجه قیمت آن نیز فاکتور بزرگ و مهم دیگری است که رنج کیفیت آن را تعیین می کند.

شیشه های سبز، قهوه ای و خاکستری قطعا تاثیر کم تری روی تفکیک پذیری رنگ خواهند داشت، اگر مدام مشغول رانندگی هستید می توانید از مدل های فتوکرومیک نیز استفاده کنید که جلوی نور های اضافه را گرفته و کم تر آسیبی حین رانندگی زیر نور خورشید به شما وارد می شود.

فریم و بدنه عینک ها در مدل های مختلفی وجود دارد، بهتر است در این مورد نیز کمی هزینه بیشتری بپردازید تا مدل های سبک تر و مقاوم تر انتخاب شده و حتی می توانید فریم را جدا و شیشه را نیز به صورت جدا تهیه نمائید.

برای تهیه یک عینک خود با انواع فروشنده ها در ارتباط باشید

https://iranamir.com/ads


منتشر شده

در

تکنولوژی, سبک زندگی, مد و زیبایی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *