Tهیچ چیز بدتر از کوکتل بدون نیچک نیست، و همچنین هیچ چیز آشفته تر، پس مهربان باشید، انبار کنید و آشپزی کنید. تنقلات مهمانی نباید بیش از حد شلوغ باشند، اما میان وعده های خوب باید کمی بیشتر از یک کاسه چیپس، چند مکعب پنیر یا سوسیس چروک شده روی چوب باشد. به هر طریقی غذاهای شیرین، نان و پنیر عالی بخرید، اما قطعا جذابیتی برای ساختن برخی از مهمانی های محبوب جهانی از ابتدا وجود دارد. از آجیل‌های ادویه‌دار تر گرفته تا نی‌های پنیری با پیچ و تاب میوه‌ای و چاتنی، این خوراکی‌های خوش‌نخودی ساده زبان مهمانان شما را تکان می‌دهند (و دهانشان آب می‌شود).

برگ لیموترش و آجیل ادویه دار توگارشی

خانواده شما نباید تنها آجیل مخلوط در کریسمس. این آجیل، معطر با برگ‌های لیمو، یک هدیه خوراکی عالی نیز می‌سازد.

آماده سازی ۱۵ دقیقه
پخت ۱۵ دقیقه strong>
۵۰۰ گرم

روغن کلزا را برای سرخ کردن عمیق درست می کند
۴۰ برگ آهک مکروت، ساقه‌های آن برداشته شده (من آنها را به صورت یخ زده از سوپرمارکت آسیایی محلی خود می‌خرم و آن‌ها را به انواع خشک آن ترجیح می‌دهم)
۳ قاشق چایخوری نمک دریا
۳ قاشق چایخوری توگاراشی
پوست
۲ لیموترش
۱ سفیده تخم مرغ
۱۵ گرم شکر کاستور
۵۰۰ گرم آجیل مخلوط
– من از مخلوط بادام هندی، گردو، بادام و مغز ماکادمیا استفاده می کنم

روغن را در تابه گرم کنید، سپس برگ های لیموترش را سرخ کنید. ۲۰ ثانیه تا ترد شود. آبکش کنید و روی کاغذ آشپزخانه خشک کنید سپس در هاون بریزید و با نمک دریا له کنید. توگاراشی و پوست لیموترش را با هم مخلوط کنید.

فر را با دمای ۱۵۰ درجه سانتیگراد (پنکه ۱۳۰ درجه سانتیگراد)/۳۰۰ درجه فارنهایت/گاز ۲. ۲. سفیده تخم مرغ را در یک کاسه بزرگ با همزن بزنید تا زمانی که سفت شود. سپس شکر را کم کم با همزن بزنید تا مخلوط شود. مخلوط برگ لیموترش و مغزها را با هم مخلوط کرده و در سینی فر پهن کرده و تفت دهید و هر از گاهی به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه هم بزنید تا طلایی و معطر شود. کنار بگذارید تا خنک شود سپس تکه تکه کنید و سرو کنید. آجیل های ادویه دار به مدت یک هفته در ظرف دربسته نگهداری می شوند.

کروکتا پنیر بز و چغندر

بشامل ترد و سرخ شده همیشه ایده خوبی است. این کروکتاها که با پنیر بز و جواهرات بنفش رنگ شده با چغندر می‌ریزند، غذای مناسبی برای مهمانی جشن هستند.

آماده سازی ۲۰ دقیقه، به علاوه خنک کننده
انجماد ۱ ساعت
پخت ۱۰ دقیقه
حدود ۱۵

برای پر کردن
۷۵ گرم کره بدون نمک
۱۰۰ گرم آرد ساده
۴۰۰ میلی لیتر شیر داغ
۱۵۰ گرم پنیر بز نرم
۱ چغندر پخته بزرگ مقوی، پوست کنده و رنده شده
نمک دریایی و فلفل
جوز هندی

برای رویه
۱۲۵ گرم آرد سوخاری پانکو
۲ تخم مرغ
زده شده
۳ قاشق غذاخوری آرد
روغن بادام زمینیبرای سرخ کردن

در یک تابه متوسط، کره را آب کرده، سپس اضافه کنید. آرد را بپزید و به مدت سه دقیقه هم بزنید. شیر را به تدریج در آن بریزید و بپزید تا سس غلیظ و سفیدی به دست آید. یک دقیقه حباب بزنید، مدام هم بزنید، سپس حرارت را بردارید و پنیر بز و چغندر را بپوشانید. با نمک دریایی، فلفل و مقداری رنده جوز هندی مزه دار کنید، سپس روی آن را بپوشانید و خنک کنید تا سفت شود.

پس از سفت شدن مخلوط، با دست خیس به توپ های ۳ سانتی متری در آورید و بپوشانید. یک ورقه پخت خط دار به مدت یک ساعت در فریزر قرار دهید.

پانکو، تخم مرغ و آرد را در سه ظرف کم عمق جداگانه بچینید. هر گلوله را با احتیاط در آرد بغلتانید، سپس در تخم مرغ زده شده و سپس در پانکو بغلتانید.

روغن را حرارت دهید تا ظرف ۳۰ ثانیه یک حبه نان قهوه ای شود، سپس کروکتا را در آن سرخ کنید. به مدت دو دقیقه، تا زمانی که قهوه ای طلایی شود. روی کاغذ آشپزخانه آبکش کنید و بلافاصله سرو کنید.

نی پنیر چاتنی انبه

چیزهای کمی در مهمانی دلپذیرتر از نی پنیر همراه با کوکتل وجود دارد. اگر چیز کمی زنجبیل دوست دارید، چاتنی انبه را با ترشی لیموترش عوض کنید.

آماده سازی ۲۵ دقیقه
خنک ۱۰ دقیقه
آشپزی ۱۵ دقیقه
حدود ۲۰

ساده می شود آرد، برای گردگیری
۱ × ۳۲۰ گرم خمیر پف دار تمام کره ای
۲قاشق غذاخوری >انبهچاتنی – من عاشق آنم که توسط Tracklements درست می شود (یا ترشی لیموترش، اگر ترجیح می دهید)
۷۵ گرم چدار بسیار بالغ، ریز رنده شده
۱ زرده تخم مرغ زده شده
۱قاشق چایخوری دانه سیاهدانه

دو ورقه پخت بزرگ را با کاغذ روغنی بپوشانید. یک سطح کار را سخاوتمندانه آرد پاشی کنید و خمیر را روی آن باز کنید تا یکی از لبه های کوتاه آن به شما نزدیکتر باشد. چاتنی را روی نیمه بالایی شیرینی پخش کنید، سپس دو سوم چدار را روی چاتنی بپاشید. نیمه پایینی شیرینی را تا کنید تا فیلینگ محصور شود.

خمیر پر شده را به شکل یک مستطیل تقریباً ۱۸ در ۳۵ سانتی متر به ضخامت حدود ۳ میلی متر بغلتانید. با برس زرده تخم مرغ بمالید، سپس روی باقی مانده پنیر و دانه های سیاه دانه بپاشید. از عرض به نوارهای ۲ سانتی متری برش دهید و هر کدام را به آرامی به شکل مارپیچ بپیچانید. روی ورقه های آستر شده بچینید و به مدت ۱۰ دقیقه خنک کنید.

فر را با دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد (۱۸۰ درجه سانتیگراد)/۳۹۰ درجه فارنهایت/گاز ۶ گرم کنید. نی ها را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بپزید تا طلایی شوند. قهوه ای شود، سپس به توری سیمی منتقل کنید تا خنک شود. در دمای اتاق سرو کنید.


منتشر شده

در

آشپزی, بین الملل, فرهنگ و هنر, مهارت های زندگی

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *