بوقلمون ادویه دار کریول با بوربون و آناناس

چایا مسئول منوی کریسمس آشپزخانه آزمایشی بود. امسال، بنابراین فقط یک راه وجود داشت که بوقلمون از نظر طعم و مزه استفاده کند. استفاده از آناناس و شکر در سس یک راه برنده برای به دست آوردن کاراملی شدن چسبناک و آبدار نگه داشتن همه چیز فوق العاده است. هر گونه تمایل پرنده به خشکی نه تنها با طی کردن مسیر کریول، بلکه، و مهمتر از همه، با کیفیت بوقلمونی که خریداری می کنید جبران می شود – ما به لطف بوقلمون های کوپا، که پرندگان با رفاه بالا و با برد آزاد آنها بسیار بسیار خاص هستند.

آماده سازی ۲۰ دقیقه
پخت ۳ ساعت و ۲۰ دقیقه
خدمات ۸، با مقدار زیادی باقیمانده

۱۵۰ گرم روغن انگور
۵۰ گرم شاخه پونه کوهی تازه
، برگ‌های چیده شده (برای دریافت ۳۰ گرم) ، ساقه ها ذخیره شده
۴ فلفل قرمز (۸۰ گرم)، تقریباً خرد شده
۱۲ حبه سیر، پوست کنده
۵۰ گرم رب گوجه فرنگی ۱ قاشق غذاخوری پاپریکا دودی
۶۰ میلی لیتر بوربون ویسکی، به علاوه ۲ قاشق غذاخوری (۳۰ میلی لیتر) اضافی برای سس
نمک و فلفل سیاه
۱×۶-۷ کیلوگرم بوقلمون با گیلاس بلت

۲۰۰ گرم موسیر
، پوست کنده و به چهار قسمت برش داده شود
۲ × ۲۲۰ گرم قوطی آناناستکه >در آب
۵۰۰ میلی لیتر آب آناناس
۱ قاشق غذاخوری شکر قهوه ای ملایم

۳ لیموترش، یکی از وسط نصف شده، بقیه به چهار قسمت شده

فر را روی ۲۰۰ درجه سانتیگراد (پنکه ۱۸۰ درجه سانتیگراد)/۳۹۰ درجه فارنهایت/گاز ۶ گرم کنید.

۱۳۵ گرم روغن را در یک غذای بزرگ بریزید. سپس برگهای پونه کوهی، فلفل، سیر، رب گوجه فرنگی، پاپریکا، بوربن، یک قاشق چایخوری نمک و یک قاشق چایخوری فلفل سیاه تازه خرد شده را اضافه کنید. در حین حرکت، کاسه را صاف کنید، سپس در دمای اتاق بگذارید.

جوش ها را در سینی فر لبه دار ۳۸ در ۳۲ سانتی متر قرار دهید، ساقه های پونه کوهی، موسیر را اضافه کنید. ، آناناس های کنسرو شده و آب آن ها، آب آناناس اضافی و شکر را روی آن قرار دهید.

بوقلمون را خشک کنید، سپس باقیمانده روغن را به تمام قسمت بیرونی آن بمالید. . داخل و خارج را با دو قاشق چایخوری نمک و کمی فلفل خوب مزه دار کنید. مخلوط قی و بوربن را در حفره با دو نیمه آهک پر کنید، پاها را با نخ قصابی به هم ببندید تا داخل چاشنی نگه دارید، سپس روی توری قرار دهید.

کباب کنید. به مدت یک ساعت بچرخانید، سپس با آب سینی بمالید و هر نیم ساعت یک بار به مدت دو ساعت و ۲۰ دقیقه دیگر یا تا زمانی که آب میوه ها شفاف شوند، این کار را تکرار کنید. (اگر کاوشگر دارید، باید ۷۴ درجه سانتیگراد نشان داده شود.) اگر بوقلمون بعد از یک ساعت شروع به تیره شدن بیش از حد کرد، آن را با فویل بپوشانید و برای ۲۰ دقیقه آخر زمان پخت آن را بردارید.

از فر خارج کنید، روی آن را با فویل بپوشانید و بگذارید حداقل ۳۰ دقیقه بماند تا آب پرنده به سینی زیر بریزد.

با استفاده از قاشق، مخلوط پونه کوهی را از حفره بیرون بیاورید و داخل سینی بتراشید، سپس بوقلمون را روی یک بشقاب یا تخته حکاکی بلند کنید و دوباره با فویل بپوشانید. ساقه ها و قلوه های پونه کوهی را از سینی جدا کرده و دور بریزید، سپس تکه های چسبیده به پایه سینی را بتراشید. دو قاشق غذاخوری باقیمانده بوربن را اضافه کنید، سپس به مدت ۱۵ دقیقه به فر برگردانید تا سس حباب زده و غلیظ شود.

در کوزه یا کاسه ای بریزید و با بوقلمون سرو کنید. و قاچ های آهک تازه.

کاساوا کباب شده با سیر کباب شده و سالسا گشنیز

>=”dcr-d73nb7″>کاساوا کباب شده Yotam Ottolenghi با سیر کباب شده و سالسا گشنیز.

برآمدگی های روی کاساوا نسبت بالایی از ترد ایجاد می کند. فضای داخلی پوسته تا کرکی، بنابراین در اینجا نیازی به جادوگری نیست. چربی اردک این را فوق العاده خاص می کند، اما روغن زیتون نیز بسیار خوب عمل می کند، اگر ترجیح می دهید این گیاه وگان را درست کنید. کاساوای آماده پوست کنده و منجمد را می توانید از فروشگاه های مواد غذایی آسیایی تهیه کنید.

آماده سازی ۲۰ دقیقه
آشپزی ۴۵ دقیقه
خدمات ۶-۸

۳ ریشه کاساآ متوسط ​​(۱.۸ کیلوگرم)
۸ حبه سیر، پوست روی
۸۰ میلی لیتر چربی اردک، ذوب شده

برای سالسا
۵۰ گرم گشنیز، ریز خرد شده
۷۰ میلی لیتر روغن زیتون
۱ ½ قاشق غذاخوری آب لیمو
۲ قرمز فلفل قرمز، بدون دانه، گوشت ریز خرد شده
نمک و فلفل سیاه

کاساوا را به قطعات ۵ سانتی متری برش دهید، سپس آنها را از وسط نصف کنید و با استفاده از یک چاقوی تیز کوچک، پوست قهوه ای و صورتی را جدا کنید و فقط قسمت سفید ریشه را برای شما باقی بگذارد. رگ چوبی وسط ریشه را ببرید، سپس تکه‌های کاساوا را در یک کاسه بریزید.

یک قابلمه بزرگ آب نمک زده را به جوش بیاورید، سپس داخل آن بریزید. کاساوا را به مدت ۲۵ دقیقه با حرارت زیاد بجوشانید تا چاقو به راحتی از آن عبور کند و دیگر مات نباشد. در همین حین فر را با دمای ۲۴۰ درجه سانتیگراد (فن ۲۲۰ درجه سانتیگراد)/۴۷۵ فارنهایت/گاز ۹ گرم کنید.

کاساوا را خوب آبکش کنید و در سینی فر بزرگی که کاغذ روغنی انداخته اید بچینید. چربی اردک را روی تکه‌های کاساوا بریزید، حبه‌های سیر را بریزید و روی نصف قاشق چای‌خوری نمک و کمی فلفل بپاشید. هم بزنید تا همه چیز پوشش داده شود، سپس به مدت ۱۵ دقیقه تفت داده و از فر خارج کنید. حبه های سیر را در یک بشقاب کوچک بریزید و بگذارید خنک شود. با استفاده از یک قاشق بزرگ، تکه های کاساوا را له کنید، در حین حرکت آنها را داخل چربی برگردانید، سپس به مدت ۱۰-۱۵ دقیقه دیگر به فر برگردانید تا ترد و طلایی شوند.

زمانی که سیر کباب شده به اندازه کافی خنک شد، تمام گوشت را از پوست خارج کنید، سپس آن را ریز خرد کنید. این را در یک کاسه کوچک با تمام مواد سالسا و نصف قاشق چایخوری نمک بریزید، مخلوط کنید تا مخلوط شود و کنار بگذارید.

کاساوا کباب شده را با قاشق در یک کاسه کم عمق بزرگ بریزید. نیمی از سالسا را ​​با قاشق روی آن بریزید و با بقیه کنار آن سرو کنید.

تغذیه رنگین کمانی تفت داده شده با ژامبون ژامبون و ترشی کرن بری و ساقه چغندر

>=”dcr-d73nb7″>تغذیه رنگین کمانی سرخ شده یوتم اوتولنگی با ژامبون ژامبون و ترشی کرن بری و ساقه چغندر.

این محصول با الهام از سبزی کولارد ساخته شده است. آب پز با ژامبون هاک از U جنوب. این نسخه سریع از مقداری هوک در پایه پیاز برای اضافه کردن ته رنگ های شور و همی استفاده می کند. ظرف کاملاً غنی است، بنابراین مایع ترشی به تعادل مواد کمک می کند.

آماده سازی ۲۰ دقیقه
پخت ۲۵ دقیقه
۴-۶ به عنوان کناری سرو می شود

۴۰۰ گرم چغندر رنگین کمانی (یا چغندر سوئیسی برگ ها و ساقه ها جدا شده
۱۰۰ میلی لیتر سرکه سیب
۳۰ میلی لیتر عسل
نمک و فلفل
۵۰ گرم کرن بری خشک
۵۰ میلی لیتر روغن زیتون
۲ پیاز
، پوست کنده و نازک برش داده شده
۴ حبه سیر، پوست کنده و نازک برش داده شده
۵۰ گرم گشنیز، ۱۰ گرم برگ چیده شده، بقیه تقریباً خرد شده
۲۰۰ گرم هاک ژامبون آماده پخته، به قطعات درشت خرد شده
۲½ قاشق چایخوری زیره سبز
۱ قاشق غذاخوری دانه خردل سیاه

ابتدا ترشی را درست کنید. ۸۰ گرم از پر جنب و جوش ترین ساقه های چغندر را وزن کنید و آنها را به ضخامت ½ سانتی متر برش دهید. سرکه، عسل و یک چهارم قاشق چایخوری نمک را در یک قابلمه کوچک بریزید، هم بزنید تا با هم مخلوط شوند، سپس روی حرارت ملایم قرار دهید. ساقه های شغال و کرن بری خرد شده را داخل آن بریزید، حرارت را بردارید و بگذارید تا خنک شود و بقیه ظرف را ادامه دهید.

در همین حین، ساقه های برگ چغندر را برش دهید. یک زاویه به قطعات به طول ۵ سانتی متر. یک ماهیتابه بزرگ را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا قرار دهید، روغن را اضافه کنید و وقتی داغ شد پیاز، سیر، گشنیز خرد شده، یک چهارم ژامبون، یک قاشق چایخوری نمک و فلفل خوب را اضافه کنید و تفت دهید و هم بزنید. مرتباً به مدت ۱۵ دقیقه تا زمانی که ژامبون کمی ترد و پیازها کمی طلایی شوند. زیره و دانه خردل، ساقه های شغال خام و بقیه ژامبون را اضافه کنید و با هم زدن سه دقیقه دیگر بپزید و مراقب باشید که ژامبون زیاد خرد نشود. برگ های شاتوت را تقریباً پاره کنید و به صورت دسته جمعی در مخلوط هم بزنید تا پژمرده شوند.

مخلوط شاتوت و ژامبون را در یک کاسه کم عمق بریزید، برگ های گشنیز را که ذخیره کرده اید را روی آن بپاشید. یک سوم ترشی را با قاشق روی آن بریزید و با بقیه کنار آن سرو کنید.

نوشیدنی‌های فیونا بکت مطابقت دارند من ترجیح می‌دهم یک منهتن با آن داشته باشم، اما کریسمس است، بنابراین فکر می‌کنم بهتر است با شراب صحبت کنیم – و یک قرمز بزرگ در آن من تمایل دارم به سراغ ترکیب GSM (grenache syrah mourvedre) یا شیراز بروم. Domaine de L’Agly Les Cimes 2017 را امتحان کنید (۱۷ پوند تعاونی بزرگتر، ۱۴.۵٪، از روسیلون، یا Château Millegrand Aurore Minervois من چند هفته پیش اشاره کردم (۱۰ پوند نیز در Co-op، ۱۴٪).


منتشر شده

در

آشپزی, بین الملل, فرهنگ و هنر, مهارت های زندگی

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *