لامپ تامین کننده انرژی از بین رفته انرژی از نقش خود در مشاوره به وزرای تجارت سبز برای اغراق در مورد خود استفاده کرده است. اعتبار زیست محیطی، در حالی که پیشرفت رقبا را نادیده می گیرد.

“بیش از حد خوب برای واقعی بودن”: افزایش سریع و سقوط پرهزینه انرژی لامپ
بیشتر بخوانید

هیدن وود، مدیر اجرایی Bulb، از جلسه شورای کسب و کار پایدار (CSB)

، با حضور مقامات کلیدی دولتی و نمایندگان مجلس، برای برجسته کردن پیشرفت سبز خود قبل از مذاکرات آب و هوای Cop26 و اعطای ۴.۵ میلیون پوند به سازمان‌های مبارزه با تغییرات آب و هوایی.

Bulb this هفته به بزرگترین تلفات تامین کننده انرژی در افزایش قیمت گاز تبدیل شد، زمانی که توسط دولت بریتانیا از طریق به اصطلاح “اداره ویژه” را رهبری کرد. این به معنای ملی شدن موثر شرکتی است که ۱.۷ میلیون مشتری دارد و می تواند بیش از ۱.۷ میلیارد پوند برای مالیات دهندگان در طول زمستان هزینه داشته باشد، زیرا دولت خرید برق خود را تضمین می کند. p>

وود، ۳۸ ساله، که از بنیانگذاران Bulb در سال ۲۰۱۵، همچنان شرکت را در دوران مدیریت با حقوقی که تصور می شود ۱۱۳۰۰۰ پوند است اداره می کند – چیزی که با توجه به اینکه جنجال های بیشتری را برانگیخته است. او معمار رشد شهاب‌ساختی اما بسیار زیان‌آور Bulb بود.

مقاله توجیهی که توسط گاردین مشاهده شد و به تاریخ ژانویه ۲۰۲۱ منتشر شد، خشم شرکت‌های انرژی رقیب را برانگیخت که ادعا می‌کنند Bulb انرژی به طور موثر توانست از نقش ممتاز خود در CSB برای دسترسی ویژه به وزرا و “مشاهده” در برابر رقبای خود. CSB متشکل از شخصیت‌های ارشد تجاری است و توسط لیو گارفیلد، رئیس Severn Trent رهبری می‌شود. به وزارت محیط زیست، غذا و امور روستایی (دفرا) گزارش می‌دهد.

این قابل درک است که Bulb، که نقش کلیدی در تعدادی از ابتکارات تجاری تحت رهبری دولت ایفا کرده است. میزبان بوریس جانسون در مقر خود در ماه ژوئیه بود که مستقیماً از طریق پیوند ویدیویی به تعدادی از سیاستگذاران کلیدی در بخش محیط زیست دولت از جمله زک گلداسمیت، ربکا پاو و جورج یوستیس ارائه شد.

سایر از شرکت‌های انرژی دعوت شد تا دیدگاه‌های خود را در مورد پیشرفت در راستای اهداف اقلیمی بریتانیا به CSB در یک فرآیند تعدیل‌شده توسط سازمان تجاری انرژی انگلستان ارائه دهند.

Bulb به نمایندگان مجلس در مورد برنامه های نه تن از رقبای خود، از جمله Scottish Power و Octopus Energy – اما به سرمایه گذاری چند میلیارد پوندی آنها در پروژه های انرژی تجدیدپذیر اشاره ای نکردند. به تحقق پروژه‌های صفر خالص بریتانیا اشاره کرده و به نظر می‌رسد از نبود اهداف خالص صفر انتقاد می‌کند.

یکی از منابع ارشد صنعت انرژی که خواست نامش فاش نشود، گفت: “این برای شرکتی که خود را به‌عنوان یک اخلالگر معرفی می‌کند و به نفع مشتریانش عمل می‌کند، به رقبای خود حمله می‌کند که میلیاردها دلار در انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کنند در حالی که پول خود را صرف توسعه در خارج از کشور می‌کند و رها کردن مالیات‌دهندگان بریتانیا زمانی که قمار نتیجه نمی‌دهد.”

بولب به سبزشویی زیرا مستقیماً در پروژه‌های انرژی تجدیدپذیر مانند توربین‌های بادی سرمایه‌گذاری نمی‌کند و بر گواهی‌های بحث‌برانگیز انرژی سبز و متکی است. جبران کربن برای بازاریابی انرژی خود به عنوان پاک.

منبع اضافه کرد: “اینطور نیست که شما باید یک تامین کننده بزرگ برای سرمایه گذاری در پروژه های انرژی تجدیدپذیر باشید که تامین کننده شما هستند. مشتریان Good Energy نمونه ای عالی از یک شرکت کوچک است که نقش خود را ایفا می کند. اما Bulb یک پنی هم برای ایجاد ظرفیت انرژی تجدیدپذیر جدید خرج نکرده است، پس چرا دولت به آن پلتفرمی داده است تا شرکت هایی را که این کار را انجام می دهند از بین ببرد؟

Bulb Energy گفت که شرکت از او خواسته شد تا اطلاعاتی در مورد ابتکارات ارائه کند “برای تشویق مشاغل بیشتر برای تعیین اهداف خالص صفر در بخش های انرژی و فناوری”. در بیانیه آمده است: «اطلاعات ارائه شده به طور خاص به استراتژی‌های صفر خالص شرکت‌ها، بر اساس اطلاعاتی که در آن زمان در وب‌سایت‌های آنها در دسترس عموم بود، نگاه می‌کرد.

این شرکت اضافه کرد: “هیدن قصد دارد تا دوره مدیریت ویژه ادامه دهد. ما حقوق او را منتشر نمی کنیم، اما در آخرین حساب های منتشر شده خود [برای شرکت مادر Simple Energy] به دو مدیر پردرآمد هر کدام ۱۱۳۰۰۰ پوند دستمزد دریافت کردند. مقاله توجیهی برای انتشار اسکاتلندی پاور، یکی از بزرگترین سرمایه گذاران انرژی های تجدیدپذیر بریتانیا، با علامت قرمز در برابر نامش به دلیل عدم تعیین هدف برای رسیدن به صفر خالص و گفت که “پست های وبلاگی را منتشر کرده است که قصد خود را برای افزایش جاه طلبی به اشتراک می گذارد. تا سال ۲۰۳۰” و “در نهایت نقاط عطف برای سال های ۲۰۴۰ و ۲۰۴۵ تعیین شد”.

سخنگوی اسکاتلندی پاور گفت که این شرکت “مفتخر است که هر روز ۶ میلیون پوند در زیرساخت های انرژی سبز بریتانیا سرمایه گذاری می کند.” برای کمک به دولت در دستیابی به هدف خود برای رسیدن به انتشار خالص کربن صفر تا سال ۲۰۵۰.

Bulb یک علامت قرمز دیگر را علیه Octopus Energy منتشر کرد که نرم افزار سفارشی را برای ساخت استفاده از انرژی های تجدیدپذیر برای مصرف کنندگان راحت تر، زیرا هنوز هدف خالص صفر تعیین نکرده بود. به نظر می‌رسد لامپ از اختاپوس به دلیل انتشار «پست وبلاگی درباره «راه‌های معنادار» که «حمایت از آینده سبز» است، انتقاد می‌کند.

ثبت نام در ایمیل روزانه Business Today یا Guardian Business در توییتر در @BusinessDesk

گرگ جکسون، مدیر اجرایی Octopus، گفت: “ما در حال انجام تغییرات در کل سیستم هستیم تا به تمام اتکا به سوخت های فسیلی در انرژی از طریق سرمایه گذاری در پمپ های حرارتی، وسایل نقلیه الکتریکی، هیدروژن سبز و تعرفه های هوشمند. این شرکت همچنین ۲.۸ گیگاوات انرژی تجدیدپذیر در سراسر اروپا از طریق Octopus Renewables که در مارس سال جاری راه اندازی شد، تولید می کند.

یک بیانیه Defra می گوید که نقش CSB “توصیه به دولت در مورد چگونه کسب‌وکارها می‌توانند به دستیابی به اهداف برنامه ۲۵ ساله محیط زیست کمک کنند و برای انجام اقدامات بیشتر به شیوه‌ای مثبت و فوری بسیج شوند.

“این شامل همکاری با رهبران کسب‌وکار و همکاران است. این وزارتخانه گفت: در حال بررسی و مقایسه برنامه‌های خود برای اطمینان از اینکه کسب‌وکار بریتانیا در مسیر رسیدن به صفر خالص تا سال ۲۰۵۰ یا قبل از آن هستند.


منتشر شده

در

اخبار سیاسی, بین الملل, گردشگری

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *