Cکریسمس زمانی است که باقیمانده ها خود را نشان می دهند. برای افراد خوش شانس، میزهای جشن باشکوه با بوقلمون کباب، سیب زمینی ترد سوخاری، سبزیجات ریشه ای کاراملی، کلم بروکسل و تمام تزئینات مورد علاقه ما پر شده است. اما اگرچه ممکن است آن را خوب جلوه دهیم، بعید است که همه چیز را در یک جلسه بخوریم.

کباب بزرگ فقط برای روز کریسمس نیست، با این حال – باید باقیمانده غذا را در اختیار داشته باشد، و در روز باکسینگ و فراتر از آن، رسیدگی به جمعیت را آسان‌تر می‌کند. باقیمانده بوقلمون را به پلو تبدیل کنید، سبزیجات سوخاری فریتاتای درخشانی درست می‌کنند و جوانه‌های نپخته به‌صورت خرد شده در آغوشی فوق‌العاده تازه، خوشمزه هستند. اگر می‌خواهید غذاهای غنی و لذیذ را در جریان نگه دارید، این پای کباب کریسمس باقی‌مانده به بهترین شکل ممکن می‌شود: از ضایعات تا جلال، هم درست کردن و هم خوردن آن – شور، شور و منحط – راضی‌کننده است.

باقی مانده پای برشته کریسمس

این پای فروتن ترین تکه های کریسمس را به شما معرفی می کند. باشکوه ترین غذا اگر بوقلمون یا ژامبون کافی ندارید، با سبزیجات کباب بیشتری وزن را جبران کنید (من به خصوص آن را با جعفری و هویج کبابی دوست دارم، اما هر چیزی جواب می دهد). من دستوری برای یک خمیر پف دار سبوس دار قرار داده ام که غنی، کره ای، پوسته پوسته و کوتاه است، اما هر شیرینی، از جمله شیرینی آماده، در اینجا کار می کند. (هر وقت شیرینی درست می‌کنم، معمولا مقدار آن را دو برابر می‌کنم و نصف آن را برای استفاده بعدی فریز می‌کنم.) و اگر ۲۰۰ میلی‌لیتر سس غلیظ باقی مانده است، آن را به‌عنوان سس به‌جای مخلوط روکس و مایه کیک استفاده کنید. p>

آماده سازی ۱۵ دقیقه
پخت و خنک کردن ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه
سرو ۴

برای پر کردن
۳۰۰ گرم بوقلمون کبابی یا مرغ، رنده شده
۲۰۰ گرم ژامبون سوخاری
قوی>، به صورت نوار خرد شده
۱۵۰ گرم باقیمانده سبزیجات سوخاری
، خرد شده
۶۰ گرم کره
۱۳۰ گرم رویه تره سبز
۴۰ گرم چدار
۴ شاخه جعفری
، ریز خرد شده، ساقه ها و همه
۳۰ میلی لیتر خامه دوبل
۱ قاشق غذاخوری خردل انگلیسی آماده مخلوط
۴۰ گرم آرد سبوس دار
۱۵۰-۲۲۰ میلی لیتر آب بوقلمون (یا مرغ) یا آب
۵۰ میلی لیتر شیر کامل، برای لعاب دادن

برای پفک خشن
۶۵ گرم آرد کامل (یا ساده) آرد
۴۵ گرم کره سرد
، به مکعب های ۱ سانتی متری خرد شده
۳۵ میلی لیتر آب سرد

خرد شده را مخلوط کنید بوقلمون کباب، نوارهای ژامبون و سبزیجات کباب شده خرد شده در یک کاسه بزرگ (اگر یکی از مواد کمتری دارید، آن را با وزن بیشتر با یکی از مواد دیگر جایگزین کنید).

در همان ماهیتابه، یک روکش درست کنید (مگر اینکه ۲۰۰ عدد ۲۲۰ میلی لیتر آب گوشت بوقلمون غلیظ باقی مانده است، در این صورت به قسمتی که سس را به مخلوط فیلینگ اضافه می کنید، بروید. ۳۰ گرم کره باقی مانده را روی حرارت ملایم ذوب کنید، سپس آرد سبوس دار را اضافه کنید و یک دقیقه تفت دهید و مدام با لیسک هم بزنید. مایه ۱۵۰ میلی لیتری را کم کم اضافه کنید و مدام هم بزنید تا گلوله نشود، سپس بپزید و مدام هم بزنید تا سس شروع به غلیظ شدن کند – اگر خیلی غلیظ به نظر می رسد، مایه بیشتری اضافه کنید. سس (یا سس باقیمانده) را در کاسه بوقلمون بریزید و مخلوط کنید تا مخلوط شود.

برای درست کردن شیرینی، آرد را در یک کاسه وزن کرده، کره سرد خرد شده را اضافه کنید و مخلوط کنید. با دو چاقوی کره ای خرد کنید. آب را اندازه کنید، مخلوط را هم بزنید، سپس همه چیز را با هم به شکل یک توپ درآورید. به شکل یک مستطیل بزرگ بپیچید، سپس از یک لبه کوتاه یک سوم تا کنید. از لبه کوتاه دیگر تکرار کنید. دوباره ورق را به شکل مستطیل باز کنید، سپس دو بار دیگر روند تا و رول کردن را تکرار کنید. شیرینی را در یک بشقاب بزرگ قرار دهید، روی آن را بپوشانید و به مدت ۳۰ دقیقه در یخچال قرار دهید.

فر را با دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد (فن ۱۸۰ درجه سانتیگراد)/۳۹۰ درجه فارنهایت/گاز ۶ گرم کنید. عمیق، ۲۰cm در ظرف پای (معدن یک پایه مستطیلی از فالکون را؛ اگر شما استفاده از قلع دور، شما ممکن است نیاز به عنوان های زیادی را به عنوان یکی و نیم برابر مقدار شیرینی بالا). خمیر را به شکل مستطیل به ضخامت ۳-۵ میلی متر بغلتانید و آن را روی قسمت بالای فیلینگ قرار دهید. دور تا دور لبه را با پشت یک چنگال فشار دهید تا ببندد، سپس روی شیرینی را با قلم مو با شیر بمالید و دو سوراخ کوچک روی آن ایجاد کنید تا بخار در حین پختن خارج شود.

به مدت ۲۵ تا ۳۰ دقیقه بپزید تا خمیر طلایی شود سپس آن را بردارید و بگذارید ۱۰ دقیقه استراحت کند. داغ سرو کنید – پوره و سبزیجات در کنار طوفان فرو می‌روند، مانند یک حبه خردل انگلیسی.

مطابقت با نوشیدنی های فیونا بکت با توجه به اینکه ما در مورد نوشیدنی های باقی مانده صحبت می کنیم، شاید شما باید چیزی بنوشید که قبلاً با آن باز کرده اید، اما در غیر این صورت هر چیزی آسان است. -قرمز شدن مانند کوتس دو رون یا آلدی بسیار چسبناک برگزیده ویژه Costières de Nîmes 2020 (۵.۹۹ پوند، ۱۳.۵٪) به خوبی با هم ساییده می شود.


منتشر شده

در

آشپزی, بین الملل, فرهنگ و هنر, مهارت های زندگی

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *