دو تامین کننده انرژی دیگر در بریتانیا پس از فروپاشی Bulb انرژی در اوایل این هفته، تعداد خانوارهایی را که از اوت به دلیل نقص تامین‌کننده آسیب دیده‌اند، به مرز ۴ میلیون نزدیک‌تر می‌کند.

تنظیم‌کننده انرژی تایید کرد که Orbit Energy، که ۶۵۰۰۰ خانوار را تامین کرد و در کنار Entice Energy که ۵۴۰۰ مشتری داشت تعطیل شد. که در کمتر از ۱۲ هفته به ۲۴ نرسیده اند، زیرا قیمت های بی سابقه در بازار انرژی در بحبوحه بحران عرضه گاز در جهان، تلفات خود را گرفته است.

Orbit سقوط خود را به دلیل قیمت انرژی دولت عنوان کرد. کلاهکی که برای محافظت از حدود ۱۵ متر طراحی شده است چندین مشتری از تعرفه‌های متغیر استاندارد ناشی از قبوض انرژی ناعادلانه استفاده می‌کنند.

تأمین‌کننده انرژی» که «همیشه رویکرد محتاطانه‌ای» برای خرید انرژی از بازارهای عمده‌فروشی انرژی در پیش گرفته بود، بنابراین می‌توانست «بهترین قیمت» را ارائه دهد. امکان پذیر است.

«متأسفانه، دولت بریتانیا و تنظیم کننده ما Ofgem از ما انتظار دارد که انرژی را با قیمتی بسیار پایین تر از هزینه خرید بفروشیم – که باعث می شود عملکرد ناپایدار باشد.” /p>

Ofgem در روزهای آینده یک تامین کننده انرژی جدید را برای پذیرش مشتریان Orbit و Entice انتخاب خواهد کرد. رگولاتور انرژی به مشتریان گفت که تحت رویه «شبکه ایمنی» خود، عرضه انرژی آن‌ها به صورت عادی ادامه می‌یابد و از هر گونه اعتبار حساب محافظت می‌شود.

آخرین سقوط‌ها به دنبال فروپاشی Bulb Energy است. که روز دوشنبه به بزرگترین تامین کننده انرژی بریتانیا تبدیل شد که از کار افتاده است. روز پنجشنبه، Bulb به یک مدیر ویژه واگذار شد که به تامین ۱.۷ میلیون مشتری خود در زمستان ادامه خواهد داد.

در ایمیل روزانه Business Today ثبت نام کنید یا Guardian Business را در Twitter در @BusinessDesk

دنبال کنید

Ofgem معمولاً می تواند یک شرکت جدید پیدا کند تا در عرض چند روز با مشتریانی که پشت سر گذاشته شده اند، مقابله کند. اما اندازه پایگاه مشتریان Bulb به این معنی است که احتمالاً با یک فرآیند پیچیده و چند ماهه برای تعیین سرنوشت مشتریان خود مواجه خواهد شد.

خزانه داری تا سقف پوند را کنار گذاشته است. ۱.۷ میلیارد برای پرداخت هزینه های Bulb تا پایان فرآیند مدیریت ویژه.

Orbit و Entice در اوایل این ماه توسط Ofgem هشدار داده شدند که در صورت از دست دادن مجوزهای تامین کننده خود ممکن است نتوانست پول جمع‌آوری‌شده از صورت‌حساب‌های انرژی مشتریان خود را که برای حمایت از طرح‌های انرژی تجدیدپذیر در مقیاس کوچک مانند تأسیسات خورشیدی روی پشت‌بام اختصاص داده شده بود، بازپرداخت کند.

Orbit 451,296 پوند بدهکار بود که از آن گرفته شده بود. صورتحساب‌های انرژی مشتری خود را برای حمایت از طرح تعرفه‌های خوراک دولتی پرداخت می‌کند، در حالی که Entice 28353 پوند به تنظیم‌کننده برای کمک به حمایت از انرژی‌های تجدیدپذیر در مقیاس کوچک بدهکار است.


منتشر شده

در

اخبار سیاسی, بین الملل, گردشگری

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *