برنامه هیئت کریکت انگلستان و ولز برای بهبود فراگیری در ورزش در آینده از عظیم رفیق رسوایی نژادپرستی در حالی متوقف شده است که شهرستان ها در مورد زمان بندی متنوع تر کردن هیئت مدیره و تیم های رهبری خود اختلاف نظر دارند.

گاردین طرح پیشنهادی را مشاهده کرده است که شامل هفت تعهد است. خود ECB ساخت و ۱۲ “اقدام ملموس” دیگر، که به پنج دسته تقسیم می شوند، که انتظار می رود هر شهرستان به آنها متعهد شود. از جمله این اقدامات “تعهد به بهترین شیوه حاکمیت” است که شامل ارائه “تنوع هیئت مدیره و تیم رهبری (۳۰٪ زن، قومیت نماینده) تا آوریل ۲۰۲۲ است”.

در حالی که اکثریت سند مورد حمایت بی قید و شرط قرار گرفته است، مدیران چندین شهرستان اعتراف کردند که در مورد این بند به عنوان عبارت، هم به دلیل ضرب الاجل تهاجمی و هم به دلیل عبارت نادرست آن، محفوظاتی داشتند.این بند مبتنی بر یکی از موارد مندرج در توافقنامه مشارکت شهرستان است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و کشورهای متعهد شدند که “هدفی را اتخاذ کنند و تمام اقدامات لازم را برای تشویق حداقل ۳۰ درصد انجام دهند. هر یک جنسیت و حداقل یک عضو هیئت مدیره از پیشینه BAME در هیئت مدیره آن، در حالت ایده آل تا پایان ژانویه ۲۰۲۱. آنها اکنون متعهد هستند نه تنها این هدف را اتخاذ کنند، بلکه به آن نیز دست یافته اند، و تنها چند ماه برای انجام آن فرصت داده شده است. بنابراین.

در همین حال، شناسایی هویت و حتی تعریف یک تیم رهبری دشوار است و به طور قابل توجهی بین شهرستان ها متفاوت است، بسیاری از آنها هنوز مطمئن نیستند که دقیقاً چه کسی این بند را تعیین می کند. اشاره می کند. زدن این هدف ممکن است برای شهرستانی که دوازده نفر در تیم رهبری خود دارد بسیار سخت تر از استانی باشد که دارای سه نفر است، و اگر تعریف تیم رهبری بسط داده شود تا همه کارکنان سطح مدیریت را شامل شود، باز هم سخت تر می شود. /p>

بسیاری از اعضای فعلی هیئت مدیره شهرستان ها و تیم های اجرایی احساس می کنند که برای کمک به بازی در دو فصل اخیر تحت تأثیر همه گیری و تحمیل ناگهانی برنامه ای بسیار سخت کار کرده اند. به طور بالقوه بسیاری از آنها را مجبور به ترک نقش خود با توجه بسیار اندک خواهد کرد.

گاردین می‌داند که تنظیم دقیق این بند به گونه‌ای که هر شهرستانی بتواند متعهد شود ممکن است انتشار این طرح را که برای روز چهارشنبه وعده داده شده بود مجبور کند در اواخر هفته انجام شود. ضرب‌الاجل فوری دیگری که در این سند وجود دارد، شهرستان‌ها را مجبور می‌کند تا نحوه تشخیص و واکنش به رفتارهای تبعیض‌آمیز و توهین‌آمیز در روزهای مسابقه را بررسی کنند، و هر گونه امکانات و غذای لازم را فراهم کنند تا به همه جوامع محلی اجازه دهند تا از آغاز سال آینده احساس استقبال کنند. فصل.

از جمله توصیه های دیگر، انتظار می رود که شهرستان ها:

به برنامه آموزش مداوم برای همه کارکنان، خواه تمام وقت، پاره وقت یا داوطلب، متعهد شوید و شامل بازیکنان، مربیان، داوران و مدیران شود.

فورا ابزارهای استخدام ناشناس را برای نقش‌های ارشد به کار بگیرید و اطمینان حاصل کنید که پانل‌های مصاحبه “متوازن و متنوع” هستند.

ظرف سه ماه یک رویکرد استاندارد برای بررسی اتهامات مربوط به تبعیض اتخاذ کنید.

بررسی کامل فرهنگ اتاق رختکن را انجام داده و منتشر کنید.

تنوع را در میان بهبود بخشید. مربیان به طوری که تا سال ۲۰۲۵ حداقل ۲۰ درصد نمایندگی از هر جنسیت و سطحی از تنوع قومی وجود داشته باشد که نشان دهنده جمعیت شناختی هر شهرستان است.

یک برنامه راهنمایی برای کمک به بازیکنان جوان با استعداد با پیشینه های کم نمایندگی ایجاد کنید.

این طرح همچنین بانک مرکزی اروپا را متعهد به ایجاد یک ضد جدید می کند. واحد تبعیض ظرف شش ماه، و به انتشار گزارش سالانه به بازی پیشرفت به سمت دستیابی به اهداف برابری، تنوع و مشمولیت.

“چه در مورد تغییر فرهنگی در رختکن، استانداردهای استخدام کارکنان از طریق بازی، طیفی از موارد مختلف باشد. تام هریسون، مدیر اجرایی بانک مرکزی اروپا، هفته گذشته گفته شد.

“دلایلی که ما در رختکن با مشکلات فرهنگی روبرو هستیم چیست؟ دلایلی که این رفتار نفرت انگیز نژادپرستی در بازی ما به فضای پرفورمنس حمله کرده است چیست؟ اینها همان مناطقی هستند که ما با دقت بیشتری به آنها نگاه خواهیم کرد.”


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *