روز تخفیف جمعه سیاه امسال با استقبال زیاد خریداران بازگشته است و انتظار می رود خریداران تقریباً خرج کنند. ۹.۲ میلیارد پوند آخر هفته آینده – ۱۵ درصد بیشتر از سال ۲۰۲۰ که بسیاری از خیابان های بریتانیا در قرنطینه بود.

جان لوئیس، آسدا و کریس گفتند که در حال برنامه ریزی معاملات بیشتری در این زمینه هستند. سال برای این رویداد، که علیرغم مشکلاتی که در زمینه تامین سهام و استخدام راننده برای تحویل در خانه وجود دارد، فروش بیشتری نسبت به هفته کریسمس دارد.

برخی فروشگاه‌ها، مانند Next و Marks & Spencer، در جمعه سیاه شرکت نمی‌کنند و برخی دیگر رویکرد متفاوتی دارند. به عنوان مثال، Ikea 20 درصد اضافی را در مورد اثاثیه قدیمی که برای فروش مجدد آورده شده است، ارائه می دهد. data-print-layout=”hide” data-link-name=”rich-link-3 | 3″ data-component=”rich-link” data-name=”placeholder” class=”dcr-16cuuq6″>

گری گرانت، موسس و رئیس زنجیره اسباب‌بازی The Entertainer، گفت که اعتماد مصرف کنندگان با افزایش هزینه های زندگی مانند قبوض بالاتر غذا و سوخت آسیب دیده است و خریداران مشتاق پس انداز هستند. پول در فروش جمعه سیاه

او گفت: “مصرف کننده معاملات جمعه سیاه می خواهد.” از آنجایی که خانواده‌ها بعد از همه‌گیری سال گذشته برای جمع شدن آماده می‌شوند، بحث‌هایی در مورد اینکه فروشگاه‌های خیابانی در مقایسه با فروشگاه‌های آنلاین چقدر خوب خواهند بود، وجود دارد.

هزینه‌های آنلاین انتظار می‌رود. بر اساس تحقیقات تحلیلگران GlobalData برای گزارش VoucherCodes Shopping for Christmas، علیرغم بازگشایی مجدد فروشگاه های خیابانی، نسبت به سال گذشته یک پنجم افزایش یافت.


منتشر شده

در

اخبار سیاسی, بین الملل, گردشگری

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *