Ryanair برنامه های خود را برای حذف از فهرست بورس اوراق بهادار لندن به دلیل مالکیت و قوانین کنترل خارجی که پس از برگزیت اعمال می‌شود.

خط هوایی ارزان قیمت که اوایل این ماه نشان داد که قصد دارد تنها در فهرست دوبلین قرار گیرد، گفت: آخرین روز آن معاملات در بورس اوراق بهادار لندن ۱۷ دسامبر خواهد بود.

“همانطور که در نتایج میان‌دوره‌ای ما نشان داده شد، و سهامدار بعدی را دنبال کرد. تعامل، رایان ایر تصمیم گرفته است که لغو فهرست لندن را درخواست کند،” این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد.

“حجم معاملات سهام در بورس اوراق بهادار لندن، هزینه‌های مربوط به این فهرست و پذیرش در معاملات را توجیه نمی‌کند و نقدینگی معاملات را به یک واحد تجمیع می‌کند. بازار تنظیم شده به نفع همه سهامداران.”

رایان ایر گفت که به مرجع رفتار مالی و در ساعت ۸ صبح روز ۲۰ دسامبر رسماً از فهرست حذف خواهد شد. در اوایل سال جاری، رایان ایر گفت که خروج از بورس لندن “با روند کلی معاملات سهام شرکت های اتحادیه اروپا پس از برگزیت مطابقت دارد”.

ثبت نام در Business Today روزانه ایمیل بزنید یا Guardian Business را در توییتر در @BusinessDesk دنبال کنید

این ایرلاین گفت که این یک مشکل “بالقوه حادتر” برای آن است زیرا قوانین اتحادیه اروپا الزام می کند که خطوط هوایی اکثریت متعلق به اتباع اتحادیه اروپا باشد. Ryanair فهرست اولیه خود را در دوبلین، دارد. ایرلند، و قبلاً برخی از سرمایه‌گذاران بریتانیایی را مجبور کرده بود تا امسال سهام خود را بفروشند تا مطابق با قوانین باقی بمانند.

«به دنبال لغو فهرست لندن، شرکت Ryanair گفت: به داشتن فهرست اولیه در بازار تنظیم شده Euronext Dublin ادامه خواهد داد، که بالاترین استانداردهای حفاظتی را به سهامداران ارائه می دهد، از جمله رعایت قوانین حاکمیت شرکتی بریتانیا.

بریتانیا و سایر شرکت‌های هواپیمایی غیر اروپایی نمی تواند پروازهای بین سایر کشورهای اروپایی انجام دهد، و در حالی که رایان ایر مستقر در اتحادیه اروپا است، ۴۵ درصد از سهام آن در ایالات متحده نگهداری می شود – به این معنی که باید از سرمایه گذاران بیشتر جلوگیری می کرد.

EasyJet بسیاری از عملیات خود را قبل از برگزیت به EasyJet Europe مستقر در وین منتقل کرد تا مطابقت داشته باشد.


منتشر شده

در

اخبار سیاسی, بین الملل, گردشگری

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *