هفته کبودی کریکت در پنج شنبه شب زمانی که الکس باتشمن سابق انگلیس ضربه دیگری به خود دید. هیلز اعتراف کرد که در سال ۲۰۰۹ برای یک مهمانی شب سال نو صورت خود را سیاه کرده است.

هیلز، که این هفته تکذیب کرد نام سگ سیاه خود را به نام کوین به نام سگ سیاه پوستش به دلیل توهین نژادی که گفته می شود در یورکشایر توسط گری بالانس، مجبور شد توضیح دهد که چرا با چهره سیاه در مهمانی شرکت کرده است.

هیلز به Sun گفت: در سال ۲۰۰۹، من در جشن موزیکال جشن سال نو با لباس های فانتزی شرکت کردم. من لباس ادای احترام به قهرمان موسیقی ام، توپاک شکور، کسی که از کودکی او را تحسین می کردم و در آن زمان به ماهیت توهین آمیز این موضوع پی نمی بردم، پوشیدم. من بیانیه خود را در اوایل هفته تکرار می کنم و تاکید می کنم که چقدر از نژادپرستی و تبعیض در همه اشکال آن ابراز تاسف می کنم. >

این آخرین پیشرفت روزی بود که افشاگر یورکشایر عظیم رفیق مجبور شد بیش از یک دهه پیش به دلیل ارسال پیام های یهودی ستیزانه برای یک همکار کریکت باز عذرخواهی کند، در حالی که دولت نسبت به اقدام بیشتر هشدار داده بود اگر ورزش خانه خود را مرتب نکرده است.

وزیر ورزش، نایجل هادلستون، پس از اینکه شهادت رفیق در روز سه شنبه به نمایندگان مجلس را “ناراحت کننده” و “هشدارکننده” یافت، این تهدید را ارسال کرد. او در اوایل هفته با همان کمیته منتخب دیجیتال، فرهنگ، رسانه و ورزش که رفیق در اوایل هفته صحبت کرده بود، فاش کرد که با تام هریسون، مدیر اجرایی کریکت بورد انگلستان و ولز ملاقات کرده است و به او تضمین داده شده است که هر کاری را انجام خواهد داد. برای تصحیح اشتباهات اقدام می کند.

اما هادلستون نیز این ورزش را مورد توجه قرار داد و گفت که اگر در عرض هفته ها و ماه ها شروع به ایجاد تغییرات قابل مشاهده نکند، دولت باید هادلستون قبل از پیشنهاد گفت: “وزیر امور خارجه، نادین دوریس، به من بسیار واضح گفته است که اگر اقدامات کافی انجام نشود، ما به عنوان دولت به هر طریقی که لازم باشد مداخله خواهیم کرد.” “گزینه هسته ای” ایجاد یک تنظیم کننده مستقل و بررسی جریان های مالی پول عمومی به ورزش است.

هادلستون به کریکت یادآوری کرد که بررسی توسط هواداران در فوتبال، که انتظار می رود توصیه یک رگولاتور مستقل در هنگام گزارش این ماه، به دلیل عدم موفقیت این ورزش در جمع‌آوری اقدامات خود به وجود آمده است. “با کریکت، می‌توانم بگویم که ساعت روی این حرکت می‌کند، ما ممکن است آن مسیر را نیز طی کنیم.” “>

راهنمای سریع

چگونه برای هشدارهای اخبار ورزشی ثبت نام کنم؟

  • دانلود برنامه Guardian از اپ استور iOS در آیفون یا با جستجوی عبارت «The Guardian’.
  • اگر قبلاً برنامه Guardian را دارید، مطمئن شوید که از آخرین نسخه استفاده می کنید.
  • در برنامه Guardian، روی دکمه زرد در پایین سمت راست ضربه بزنید. سپس به تنظیمات (نماد چرخ دنده)، سپس اعلان‌ها بروید.
  • اعلان‌های ورزشی را روشن کنید.

آیا این مفید بود؟

etails>

با این حال، او گفت که دولت باید در مورد کاهش سرمایه گذاری بسیار مراقب باشد زیرا بسیاری از بودجه ورزش انگلستان در کریکت از طرح هایی حمایت می کند که تنوع را ترویج می کنند. او گفت: «آنچه همه ما می‌خواهیم این است که کریکت خانه‌اش را مرتب کند و با هم کار خود را انجام دهد و این مشکل را حل کند.

هادلستون همچنین با نمایندگان مجلس موافق است که یورکشایر. رفتار با رفیق نشان داد که آنها به طور نهادی نژادپرست بودند. من فکر می‌کنم تا جایی که زبان نژادپرستانه عادی شده و قابل قبول تلقی می‌شود و به نظر می‌رسد که برخی افراد متوجه یا تشخیص نمی‌دهند که آنچه انجام می‌دهند و می‌گویند نژادپرستانه است، و فکر می‌کنم این احتمالاً تعریف نژادپرستی نهادی است. او گفت.

class>”dcr-nnoipb”>نایجل هادلستون در حال تماشای یک بازی در ادگباستون در سال ۲۰۲۰. وزیر ورزش گفت که معتقد است بانک مرکزی اروپا می تواند خانه کریکت را مرتب کند. عکس: دیوید دیویس/PA

اما همانطور که هادلستون تصریح کرد، مشکل فقط یورکشایر نبود. در سال ۲۰۱۴، توماس فلچر، آکادمیک، دو گزارش ارائه کرده بود، اول برای ECB و سپس برای یورکشایر یک سال بعد، بررسی کردند که چگونه با آسیایی های بریتانیا در این بازی رفتار می شود. با این حال، هر دو روی آن نشسته بودند.

“به نظر می رسد سرعتی که یورکشایر با آن به نگرانی های عظیم رفیق پاسخ داده است، فوق العاده کند بوده است، و بنابراین این سؤالاتی را در مورد اینکه چقدر جدی است ایجاد می کند. هادلستون گفت: ورزش مسائل مطرح شده را می پذیرد. «گزارش فلچر در سال ۲۰۱۴ بود. پرونده عظیم رفیق به طور رسمی در سال ۲۰۱۷ آغاز شد. بنابراین ما این واقعیت را دیدیم که سال‌ها به وضوح به چمن‌های بلند کشیده شده است. این مناسب نیست بنابراین فکر می‌کنم ما به کمی زمان برای بانک مرکزی اروپا و لرد پاتل [رئیس جدید یورکشایر] که در حال انجام بررسی خود است، نیاز داریم تا درباره اقداماتی که ممکن است انجام شود فکر کنیم، اما فکر می‌کنم همه ما اینجا بی‌صبر هستیم، از جمله خودم.» /p>

هریسون، در همین حال، ممکن است زمانی که ۴۱ عضو بانک مرکزی اروپا، از جمله تمامی ۱۸ عضو، تحت فشار برخی نقاط شهرستان های درجه یک، شهرستان های ملی و MCC، بعد از ظهر جمعه با یکدیگر ملاقات می کنند. با این حال، به نظر می‌رسد هادلستون پیشنهاد می‌کند وقتی از او پرسیده شد که آیا مدیران آن استعداد و مهارت‌های لازم برای چرخاندن کریکت را دارند، به هیئت حاکمه ورزش وقت داده شود.

جک بروکس توسط سامرست به دلیل استفاده از زبان نژادپرستانه در سال ۲۰۱۲، سالی که نورت همپتون شایر را به مقصد یورکشایر ترک کرد، مورد سرزنش قرار گرفت. عکس: هری ترامپ/ گتی ایمیج

هادلستون گفت: «دوست دارم باور کنم که آنها این کار را می کنند. و مطمئناً ما صداهای مثبت می شنویم. تام کاملاً صادقانه تعهد کرده است که مسائل را درک می کند و می خواهد آنها را برطرف کند.” لحظه من صداهای مثبت شنیده ام، اما ما آنها را بر اساس اعمال و اعمالشان قضاوت خواهیم کرد. بانک مرکزی اروپا منابع بسیار قابل توجه و قابل توجهی دارد. کریکت یکی از ورزش‌های ضعیف‌تر نیست.

The Spin: ثبت نام کنید و ایمیل هفتگی کریکت ما را دریافت کنید.

در حالی که پیامدهای شهادت رفیق ادامه دارد، سامرست رسماً جک بروکس را به دلیل استفاده قبلی از زبان نژادپرستانه مورد سرزنش قرار داده است. دریانورد به دلیل توئیت های توهین آمیز مربوط به سال ۲۰۱۲، سالی که نورث همپتون شایر را به مقصد یورکشایر ترک کرد، و همچنین استفاده از نام استیو برای هم تیمی سابقش در رز سفید، چتشوار پوجارا، مورد بررسی قرار گرفت.

عادت بروکس به امتناع از استفاده از نام پوجارا بر خلاف میل باتر هندی توسط رفیق در کمیته منتخب مورد بحث قرار گرفت. در بیانیه سامرست آمده است: “باشگاه تصمیم گرفته است که جک را توبیخ کند، مسئولیت هایش را به او یادآوری کند و از او بخواهد در تمرینات گسترده در مورد برابری، تنوع و فراگیری شرکت کند.

باشگاه به طور طولانی با جک در مورد ماهیت و محتوای نظرات او صحبت کرده است. در غیرقابل قبول بودن این نظرات شکی نیست. جک … از اینکه نظراتش مردم را آزرده خاطر کرد، خجالت زده و ویران شده است و اذعان کرده است که در حالی که این نظرات تقریباً یک دهه پیش، زمانی که او کمتر بالغ بود، نوشته شده بود، محتوای پست ها اشتباه بود. جک صادقانه و آشکارا در طول تحقیقات شرکت کرده است و بی هیچ قید و شرطی برای اشتباهات گذشته خود عذرخواهی کرده است.»


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *