ابتدا، چند نکته/نکته کلی در مورد کباب کردن:

۱ مطمئن شوید کباب پزتان داغ است قبل از شروع پخت و پز، سفیده زغالی را داغ کنید، بنابراین هر چیزی که در حال کباب کردن هستید، پخته شود و مهمتر از همه طعم آن بهترین باشد. می توان. زغالی که به اندازه کافی داغ نیست، غذای شما را با رنگ سیاه دود “کثیف” آلوده می کند، که مزه خوبی ندارد. (اتفاقا، من زغال چوب خود را از Whittle & Flame خریداری می کنم که با فاصله زیادی تولید می کنند. بهترین چیزی که تا به حال استفاده کرده ام – از چوب پایدار ساخته شده است که طعم منحصر به فرد جنگل های بریتانیا را به غذای شما می دهد؛ همچنین نور آن فوق العاده آسان است، که با بیشتر زغال های دیگر دردسرساز است.)

۲ ابزار مناسب داشته باشید – موچین/انبر بلند، کاوشگر دما دیجیتال، یک یا دو برس ضامن دار، چند سیخ بلند، یک قفسه سیمی (قفسه خنک کننده نان این کار را انجام می دهد)، یک فندک و برخی از شعله های آتش طبیعی بی بو (آنهایی که من استفاده می کنم از پشم چوب تصفیه نشده ساخته شده اند).

کلم بروکلی کبابی با سیر سیاه، یوزو و پارمزان

این غذای جانبی عالی برای ماهی یا گوشت است – با یک استیک کبابی باورنکردنی است – یا می توانید روی آن میل کنید. خود.

آماده سازی ۵ دقیقه
آشپزی ۱۵ min
موارد ۴

۴۰۰ گرم کلم بروکلی ساقه بلند > (یعنی جوانه زدن ساقه نازک یا بنفش)
روغن زیتون فوق بکر – یک روغن یونانی، ترجیحاً
۱ تکه بزرگ نمک دریا
آبمیوه و پوست ۱ لیمو
خراش پارمزان
، برای تکمیل

برای سس سیر سیاه و یوزو
۱۸۵ گرم Kewpieسس مایونز (این سس مایونز ژاپنی اکنون به طور گسترده در سوپر مارکت های بزرگ و آنلاین؛ در عوض، Yo را امتحان کنید! سس مایونز خامه ای ژاپنی یا حتی هلمن)
۱۵۰ گرم حبه سیر سیاهبدون پوست
۲۰ml سس سویا سبک
۷۵
strong>ml mirin
۴۰
ml آب یوزو (از راهروی جهانی غذا در سوپرمارکت های بزرگ، فروشگاه های تخصصی مواد غذایی آسیایی و آنلاین)
۲۰ گرم
خردل داغ انگلیسی – من از Tracklements’ Tewkesbury
۱۰ml سرکه سیباستفاده می کنم. > – من از سیر
¼ حبه سیر له شده
۱۰ گرم رب گوجه فرنگی استفاده می کنم – از طعم شماره ۵ استفاده می کنم. ، اما Clearspring و Bart مشابه هستند

کلم بروکلی ها را بشویید و انتهای چوبی را برش دهید و دور بیندازید.

همه را بگذارید مواد سس را در مخلوط کن بریزید تا خمیر یکدست شود، سپس در یک شیشه یا ظرف تمیز بریزید و تا زمانی که لازم باشد در یخچال قرار دهید. برای این غذا بیشتر از چیزی که نیاز دارید سس خواهید داشت، اما تا یک ماه در یخچال نگهداری می شود و روی گوشت کبابی، ماهی و سبزیجات باورنکردنی است. من آن را روی ماهی و چیپس دوست دارم.

نیزه های کلم بروکلی را روی یک گریل که مستقیماً روی ذغال های داغ تنظیم شده است، بگذارید، دو یا سه دقیقه بپزید تا شروع به تاول زدن و سیاه شدن کنند. کمی از یک طرف، سپس بچرخانید و در طرف دیگر تکرار کنید. کلم بروکلی ذغالی شده را در ظرف یا ظرفی بریزید، روی یک لیوان روغن زیتون فوق بکر، کمی نمک دریای پرک شده و مقداری آب لیمو و کمی پوست بریزید، سپس بریزید، درب آن را بپوشانید و بگذارید بخارپز شود. حرارت باقی مانده را به مدت دو دقیقه.

کلم بروکلی و تمام آب آن را در ظرف سرو بریزید و با سخاوتمندانه سیر سیاه و سس یوزو را روی آن بپاشید. با تراشه پارمزان بپاشید و بلافاصله سرو کنید.

ران مرغ با چاشنی شاورما

این یک کباب حماسی مرغ شامی است. من اولین بار بعد از دیدن یکی از دوستانم در اینستاگرام آن را در حالت قفل درست کردم. او دستور غذا را به من داد، که من آن را برای Jöro “at- کیت های غذای خانگی.

آماده سازی ۱۵ دقیقه
سرد کردن ۲ ساعت
مارینیت ۴ ساعت +
آشپزی ۳۰ دقیقه
سرویس ۴

۸ ران مرغ بدون استخوان و بدون پوست، با ذرت و مزرعه آزاد، ترجیحاً

برای آب نمک
۷۵ گرم شکر قهوه ای کم رنگ
۷۵ گرم نمک خوراکی
آب و پوست ۳ عدد لیمو

۲ پیاز سیر
، حبه های جدا شده، پوست کنده و له شده
۵ برگ بو
۲۰ گرم آویشن تازه
۱ قاشق غذاخوری دانه فلفل سیاه

برای ماریناد
۱۷۵ گرم پوره گوجه فرنگی
۵۰ گرم رب گوجه فرنگی اومامی
(به یادداشت دستور قبلی مراجعه کنید)
۲۰۰ میلی لیتر روغن زیتون فوق بکر
۵۰ گرم
نوسل زیتون لارا، بدون هسته
۱۰۰ml عسل هدر
۱۲۵
ml آب
آب و پوست ۲ لیمو

۱۰ حبه سیر
، پوست کنده و رنده شده
۵ قاشق چایخوری گشنیز آسیاب شده
۵ قاشق چایخوری زیره آسیاب شده
۵ قاشق چایخوری پودر پیاز
br/> ۴ قاشق غذاخوری پونه کوهی خشک
۴ قاشق غذاخوری فلفل دلمه ای آسیاب شده
۵ قاشق چایخوری پاپریکا دودی
۲ قاشق چایخوری روغن چیلی داغ
۲ قاشق غذاخوری فلفل فلفل قرمز
۲ قاشق غذاخوری فلفل قرمز۵ قاشق غذاخوری فلفل سیاه آسیاب شده
۳ قاشق غذاخوری نمک خوراکی

همه مواد آب نمک را در یک قابلمه بزرگ با یک و نیم لیتر بریزید. آب سرد را بگذارید تا بجوشد سپس خاموش کنید و بگذارید خنک شود. پس از سرد شدن، آن را در یخچال قرار دهید تا کاملا خنک شود.

ران مرغ را یکی یکی بین دو ورق کاغذ روغنی (یا دو تکه فیلم چسبناک، یا در یک زیپ یا قفل قرار دهید. کیسه فریزر) و آنها را با وردنه یا نرم کننده گوشت به دقت بشویید تا ضخامت آنها حدود ۱ سانتی متر شود. سطح ران را به نوارهایی به عرض ۴ سانتی متر برش دهید.

مرغ نرم شده را در یک ظرف عمیق قرار دهید، کاملاً با آب نمک سرد بپوشانید (هنوز همه تکه‌ها داخل آن باشد) و خنک کنید. دو ساعت.

در حالی که مرغ در حال آب شدن است، تمام مواد ماریناد را در مخلوط کن بریزید و به صورت خمیری صاف در بیاورید. مرغ را از آب نمک بردارید و با کاغذ آشپزخانه خشک کنید. ماریناد را روی مرغ بریزید، روی آن را بپوشانید، سپس دوباره به مدت ۴ تا ۶ ساعت خنک کنید، و در حالت ایده آل یک شب است.

نوارهای مرغ مرینیت شده را روی سیخ های فلزی بزرگ بکشید، تا جایی که ممکن است ماریناد روی آنها بگذارید، سپس با یک یا دو سیخ دیگر تقویت کنید، بنابراین هر شاورما دو یا سه سیخ داشته باشد. سیخ بزنید – این به مرغ کمک می کند هنگام پختن کنار هم بمانند و زندگی شما را بسیار ساده تر می کند.

شورماها را روی کباب داغ بپزید (من دوست دارم توری گریل را جدا کنم. و سیخ ها را در دو طرف کباب قرار دهید، بنابراین گوشت مستقیماً روی ذغال های داغ آویزان می شود) تا زمانی که قسمت بیرونی آن ذغالی شده و کاراملی شود و مرغ پخته شود (یعنی وقتی با سوراخ کردن با چاقو، آب آن پاک شود، یا هنگامی که هنگام کاوش به ۷۰ درجه سانتیگراد می رسد). قبل از سرو با نان های تخت، ترشی (من ترشی پیاز قرمز و کلم قرمز ترشی را دوست دارم)، بادمجان کبابی یا امام بایالدی، هوموس و سالاد سبز ترد، بگذارید پنج دقیقه استراحت کند. و مطمئن شوید که تمام آبمیوه‌های در حال استراحت را سرو می‌کنید – آنها باورنکردنی هستند.

آناناس کبابی با شربت شیرین تایلندی

یک اسلحه کوچک کاملاً خوشمزه از پودینگ: قندهای طبیعی موجود در آناناس کاراملی می شوند و مگا با شکر نارگیل و مواد معطر. این غذای عالی برای پختن روی آتش در زمستان است.

آماده سازی ۱۰ دقیقه
دم کردن ۲ ساعت +
آشپزی ۳۰ دقیقه
سرویس ۴

۱ >آناناس رسیده بزرگ
بستنی یا ماست نارگیلی
، برای سرو

برای شربت
۱۲۵ گرم نرم شکر قهوه ای روشن
۱۲۵ گرم
شکر نارگیل، ارگانیک برای اولویت
۲۰۰ml آب نارگیل
۳ میله تازه علف لیمو
فقط ریشه، خرد شده
۴برگ لیموترش تازه مکروت
۵۰ گرم زنجبیل تازه پوست کنده و رنده
۲ فلفل قرمز، بدون دانه و خرد شده
آب و پوست ۱ لیموترش، به علاوه کمی پوست اضافی برای تکمیل
/>۱ پیمانه
نمک دریا

همه مواد شربت را در یک قابلمه متوسط ​​بریزید و به آرامی به جوش بیاورید و مرتباً هم بزنید. بپزید تا مخلوط نصف شود، سپس حرارت را بردارید، بگذارید خنک شود و برای چند ساعت (و در حالت ایده آل یک شب) در یخچال قرار دهید تا دم بکشد.

پوست را برش دهید. آناناس، سپس میوه ها را به چهار قسمت تقسیم کنید و هسته هر تکه را جدا کنید.

یک چهارم آناناس را در شربت بپوشانید، سپس یک سیخ را از دو سر هر تکه فشار دهید – این آنها را پایدارتر می کند و مانور آنها را آسان تر می کند. به مدت ۱۰-۱۵ دقیقه گریل کنید و هر چند دقیقه یکبار کمی از شربت باقیمانده آنها را بمالید تا زغالی، طلایی و کاراملی شوند.

آناناس پخته شده را در شربت باقی مانده استراحت دهید تا خنک شود و آب آن جذب شود، سپس مانند یک تکه گوشت حکاکی کنید و با آب های استراحت، پوست لیموترش رنده شده و یخ نارگیل سرو کنید. -خامه یا ماست.


منتشر شده

در

آشپزی, بین الملل, فرهنگ و هنر, مهارت های زندگی

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *