به دلیل طعم غنی و تصویر انحصاری آن توسط رستوران‌ها و خوش‌خوراک‌های برتر، ارزشمند است، اما اکنون فوا گراس گیاهخوار می شود زیرا دولت با سرآشپزها ملاقات می کند تا درباره چگونگی ایجاد جایگزین از آجیل و قارچ صحبت کنند.

رستوران های وگان دعوت شده اند تا با مشاوران دولت بریتانیا ملاقات کنند تا در مورد آن بحث کنند. گاردین آموخته است که چگونه در صورت ممنوعیت های آینده، “faux gras” گیاهی ایجاد کنیم. منابع گفتند که دولت امیدوار است نشان دهد که شکافی که در بازار ناشی از محدودیت در تجارت محصول بحث برانگیز ایجاد می شود، می تواند توسط سرآشپزهای سطح بالا که مایل به تولید جایگزین هستند پر شود.

نمایندگان پارلمان تعهد کرد که تجارت در فوی گراس و وزارت محیط زیست، غذا ممنوع شود. و امور روستایی (دفرا) در حال رایزنی در مورد قوانینی برای غیرقانونی کردن فروش و واردات اسپری بر پایه کبد است.

تولید فوی گراس در بریتانیا به دلایل ظلم به حیوانات غیرقانونی است، زیرا اردک ها و غازهایی که جگر آنها برداشت می شود به زور برای تهیه آن تغذیه می شوند. با این حال، رستوران‌های برتر هنوز هم از کشورهایی مانند فرانسه وارد می‌کنند و می‌فروشند.

فرایند تغذیه اجباری به عنوان گاواژ شناخته می‌شود، جایی که دانه در قیف یا لوله‌ای ریخته می‌شود. انداختن گردن پرنده بعد از دو هفته، کبد چندین برابر اندازه طبیعی خود متورم شده است.

الکسیس گوتیه، سرآشپز فرانسوی، که رستورانی با غذای عالی گوتیه سوهو و رستوران گیاهی ۱۲۳ ولت در خیابان باند، هر دو در لندن را اداره می کند، پس از تظاهرات فعالان پتا، تصمیم گرفت سرو غذای خود را در موسسات خود متوقف کند. در خارج از خانه و تجارت گوشت و لبنیات را مطالعه کرد.

او اکنون در محل برگزاری سوهو خود یک گراس مصنوعی از قارچ، عدس، گردو و کنیاک سرو می کند و معجون را می گوید. طعم کره ای را که طرفداران فوا گراس به دنبال آن هستند تقلید کرده است. از امسال، تمام غذاهایی که در رستوران‌های او سرو می‌شود، گیاهی است.

دولت از او دستور پخت غذای خود را خواسته و از او دعوت کرده تا با مشاوران سیاست‌گذاری صحبت کند تا ببیند آیا یک شکاف موجود در بازار ناشی از ممنوعیت را می‌توان با ایجاد او پر کرد.

یک ایمیل به سرآشپزهای گیاه‌خوار، که توسط گاردین مشاهده شد، می‌گوید: «می‌دانم رستوران شما یک جایگزین ارائه می‌کند. به فوا گراس ما از فرصتی برای ترتیب دادن یک جلسه مجازی با سرآشپز یا شخص دیگری از تیم برای بحث در مورد چند سؤال در این زمینه سپاسگزاریم. اینها سوالاتی در مورد دیدگاه شما در مورد فوی گراس و چالش ها و فرصت های مرتبط با جایگزین های “اخلاقی” است.”

گوتیه می گوید که فوای گراس زمانی یکی از پرفروش ترین کالاهای منوی غذایی او بود. او قبلاً ۲۰ کیلوگرم از آن را در هفته می‌فروخت، اما ادعا می‌کند که مردم اکنون از سراسر کشور سفر می‌کنند تا گراس مصنوعی او را امتحان کنند. او گفت که تقلید از بافت، ظاهر و عمق لذیذ در یک نسخه گیاهی به صبر و دقت نیاز دارد. از جمله Fortnum & Mason که فروش آن را در اوایل سال جاری متوقف کرد.

یک سخنگوی دولت تأیید کرد که مقامات به دنبال جلساتی با افرادی هستند که در ایجاد فاکس گراس شرکت داشتند تا تصمیم خود را در مورد چگونگی تأثیرات آن مطلع کنند. این ممنوعیت را می‌توان کاهش داد.

دستور پخت گیاه‌خواری الکسیس گوتیه

مواد تشکیل دهنده

۱ موسیر، پوست کنده و خرد شده
۴ قاشق غذاخوری روغن زیتون
۴ حبه سیر، پوست کنده و نازک خرد شده
۲ قاشق چایخوری رزماری خرد شده
۲ قاشق چایخوری آویشن خرد شده
۲ قاشق غذاخوری مریم گلی خرد شده
۲۴ قارچ دکمه ای، تقریباً خلال شده
۲ قاشق غذاخوری کنیاک
۲ قاشق غذاخوری سس سویا
۴۰۰ گرم عدس پخته شده
۱۵۰ گرم گردوی سوخاری۲ قاشق غذاخوری پوره چغندر
فلفل سیاه، به مزه

روش

در یک تابه سنگین، موسیر را در دو قاشق غذاخوری روغن زیتون تفت دهید تا شفاف شود. سیر، سبزی خرد شده و قارچ را اضافه کنید. کنیاک را اضافه کنید و حرارت را زیاد کنید.

سس سویا را اضافه کنید، حرارت را کم کنید و روی حرارت ملایم به مدت شش دقیقه بپزید. تابه را از روی حرارت بردارید و بگذارید خنک شود.

مخلوط قارچ، روغن زیتون باقیمانده، عدس، گردو، پوره چغندر و فلفل سیاه را در غذاساز فرآوری کنید. صاف. یک قطره کنیاک اضافی اختیاری اضافه کنید تا je ne sais quoi را به آن بدهید.

در یک ظرف شیشه ای کوچک قرار دهید و چند ساعت قبل از آن در یخچال قرار دهید. خدمت کردن در کنار تکه های برشته خمیر مایه یا نان های دیگر سرو کنید.


منتشر شده

در

آشپزی, بین الملل, فرهنگ و هنر, مهارت های زندگی

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *