Wغروب‌های تند، کوه‌های جذاب، دشت‌های صحرایی پر از تکه‌های قدیمی فناوری، شناورهای مضحک نیمه غرق شده در موج آهسته شن: تنظیمات Sable آشنا است – به جنگ ستارگان‘ Tatooine، Dune‘s Arrakis یا Mad Max فکر کنید. سرزمین بایر – اما بر خلاف دیگران، هیچ خشونتی در این چشم انداز علمی تخیلی رخ نمی دهد. هر جنگی که استخوان تمدن های قدیمی را در سراسر این جهان پراکنده کرد، مدت هاست که فراموش شده است. وظیفه شما در اینجا تبدیل شدن به یک جنگجو یا نجات دهنده جهان نیست، بلکه یک دانش آموز در یک سال فاصله است تا خود را پیدا کند.

شما در نقش سیبل بازی می کنید، دختری که مانند همه نوجوانان قبیله کوچ نشین خود، باید از طریق آیینی که به مدت یک سال به نام تذهیب شناخته می شود، به بزرگسالی برود. شما با یک هاوربایک چروکیده از کمپ خانه خود به سمت طبیعت های خالی حرکت می کنید، به دنبال قطعاتی می گردید تا سواری خود را کمی نرم تر کند، در حالی که در جستجوی موقعیتی که برای شما در جامعه بزرگسالان مناسب است، نقش ها و مسئولیت های متمایز را امتحان می کنید. کارهایی که انتخاب می‌کنید و افرادی که به آنها کمک می‌کنید، قفل ماسک‌های فیزیکی را باز می‌کنند، تجلی مشاغل مختلف، که به سیبل اجازه می‌دهد آینده‌های مختلفی را امتحان کند.

این دنیایی بی‌ثمر است، اما با الهام‌گیری دقیق از کاریکاتوریست فرانسوی ژان “موبیوس” ژیرو در ترکیبی از فضا و پیچیدگی. کاوش در شکاف های آن لذتی آهسته می سوزاند. Sable که توسط یک تیم کوچک از شمال لندن (Shedworks، به دلیل اینکه دو بنیانگذار کار را در یک سوله باغ شروع کردند) توسعه داده است، Sable بیان غیرمعمولی از به اصطلاح “دنیای باز” است – سبک غالب بازی های ویدیویی. امروز. اکثر آنها شما را به سمت‌های خاصی هدایت می‌کنند و اطمینان می‌دهند که از بهترین زوایا به مکان‌های دیدنی نزدیک می‌شوید و هر ضرب آهنگ را با شکوفایی موسیقی مناسب تطبیق می‌دهید. در اینجا، برعکس، شما کاملاً آزاد هستید که هر کجا، هر زمان، هر طور که می خواهید، کاوش کنید. نکات جالبی وجود دارد، اما هیچ لیست خسته کننده ای برای انجام دادن وجود ندارد، و به این ترتیب سفر و مقصد شما منحصر به فرد و به طرز شگفت انگیزی شخصی است.


منتشر شده

در

اپلیکیشن و بازی

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *