۹۹۸ خدمت از دستگاه‌های اجرایی زنجان احصاء شد

۹۹۸ خدمت از دستگاه‌های اجرایی زنجان احصاء شد

به گزارش خبرنگار مهر، رامین میرزایی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد راهبردی توسعه در محل استانداری زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: شورای راهبردی استان از نظر مصوبات نمره قابل قبولی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

وی اظهار کرد: عملکرد شورای راهبردی توسعه استان در سال گذشته ۹۰ درصد بوده است وا جر ا ی فرآیند دستگاه‌های اجرایی هم برای سال ۹۷ نیز ۱۰۰ درصد محقق شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان، با بیان اینکه ۲۲ جلسه نظام آراستگی دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته اجرا شده است، افزود: ۱۵ درصد مصوبات در این زمینه محقق شده است.

میرزایی به دولت الکترونیک اشاره کرد و افزود: دولت الکترونیک در سال ۹۲ به تمام دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد و تمام دستگاه‌ها موظف به اجرا شدن این مهم شدند.

وی به عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خصوص اجرای دولت الکترونیک در استان اشاره کرد و یاد آورشد: در استان زنجان بیش از ۹۸۹ خدمت را از دستگاه‌های اجرایی احصاء کردیم که از این تعداد ۲۴۵ خدمت حضوری، ۲۹۰ خدمت الکترونیکی، ۳۸۱ خدمت ترکیبی، ۷۳ خدمت حضوری مستقیم است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان، تصریح کرد: در مجموع ۲۴ درصد خدمات حضوری، ۳۰ درصد الکترونیکی و ۳۸.۵ درصد ترکیبی است.

میرزایی افزود: ارزیابی ۲۲ دستگاه‌های اجرایی در خصوص اجرای دولت الکترونیک در سال گذشته انجام شد که دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی و ثبت احوال عملکرد بسیار خوبی داشتند و ۸ دستگاه‌های اجرایی در خصوص اجرایی دولت الکترونیک ضعیف بود.

وی گفت: قانون اجرای دولت الکترونیک از سال ۹۲ برای تسهیل خدمت رسانی به مردم، افزایش بهره وری، دسترسی آسان مردم در نقاط مختلف به خدمات دولتی و جلوگیری از هدر رفت زمان ارباب رجوع در دستور کار دولت قرار گرفت.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *