۸ حرکت مناسب یوگا برای قرنطینه خانگی+ تصویر

۸ حرکت مناسب یوگا برای قرنطینه خانگی+ تصویر

به گزارش ایسنا، برای انجام حرکات کششی صحیح و ایمن باید به نکات مختلفی توجه داشت که گرم کردن بدن در ابتدای امر، انجام حرکات کششی بدون ایجاد درد، توجه به وضعیت بدن و شکل مناسب کشش، تمرکز روی عضله ای که تحت کشش است و نیز  توجه به دم و بازدم حین کشش از جمله این موارد است و علاوه بر این باید سعی کرد که هر روز یا حداقل سه روز در هفته حرکات کششی را انجام داد.

لاله حاکمی- نایب رییس بانوان فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اینکه دلایل بسیار خوبی برای اضافه کردن یوگا به برنامه ورزشی روزانه وجود دارد، گفت: یوگا باعث بهبود توان عضلانی، انعطاف پذیری، تعادل، احساس آرامش و کاهش استرس می‌شود و قسمتی اصلی از یوگا نوع تنفس پرانایاما (pranayama) است که به نوعی امضای یوگا به شمار می آید.

به گفته وی مطالعات نشان داده اند یوگا باعث کاهش استرس اضطراب افسردگی و درد مزمن می شود به خواب بهتر کمک می کند و حس بهتر و بهبود کیفیت زندگی به ارمغان می‌آورد.

در  ادامه می توانید با مطالعه مطلبی که از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی در اختیار ایسنا، قرار گرفته و از سوی لاله حاکمی- نایب رییس بانوان فدراسیون پزشکی ورزشی تهیه شده است توضیحات و تصاویر مربوط به هشت حرکت مبتدی یوگا که موجب بهبود وضعیت جسمی و روانی در دوران قرنطینه می شود را مشاهده کنید. (اینجا کلیک کنید)

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *