۸۲ انبار احتکار درزنجان کشف شد

۸۲ انبار احتکار درزنجان کشف شد

۸۲ انبار احتکار درزنجان کشف شد

اسماعیل مسلمی در گفتگو با خبرنگار مهر به کشف انبار احتکار در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته بیش از ۸۲ فقره انبار احتکار در استان شناسایی و کشف شد.

وی با بیان اینکه طی سال ۹۷ حدود ۱۷ فقره انبار احتکار کشف شده است، اظهار کرد: کشف انبار احتکار در سال گذشته نسبت به سال ۹۷ حدود ۲۷۵ درصد افزایش دارد.

رئیس بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، با بیان اینکه در اسفند ماه احتکار در استان زیاد بود، گفت: مواد شوینده بهداشتی، مواد ضدعفو نی کننده و ماسک و دستکش بیشترین اقلام احتکار شده در استان بود.

مسلمی با بیان اینکه بازرسی‌ها از انبارها و داروخانه‌ها به طور جد از سوی این سازمان انجام می‌شود، ابراز داشت: این بازرسی‌ها با همکاری سازمان صنعت و معدن، اتاق بازرگانی، تعزیرات حکومتی، استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی زنجان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایات مردمی در خصوص تخلفات واحدهای صنفی است، تاکید کرد: دریافت و رسیدگی فوری و به موقع به گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی از طریق تلفن ۱۲۴ در دستور کار جدی سازمان است.

رئیس سازمان بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، گفت: تمام پرونده‌های تخلف در زمینه احتکار به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود و اقلام به نرخ دولتی به مردم عرضه می‌شود.


منتشر شده

در

زنجان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *