۸۰۰ بسته حمایتی در مناطق سیل زده استان کرمان توزیع شد

۸۰۰ بسته حمایتی در مناطق سیل زده استان کرمان توزیع شد

حجت‌الاسلام سید رضا فاطمی در گفتگو با خبرنگار مهر به اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمان طی سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: این اقدامات در دو بخش انجام شده است؛ یک بخش مربوط به مسائل مرتبط با کرونا برای کارمندان و ارباب رجوع و بخشی دیگر در خصوص سیلاب مناطق جنوبی کرمان است.

وی افزود: در رابطه با بخش اول؛ اوقاف اقدام به توزیع ماسک، مواد ضد عفونی و دستکش بین کارکنان خود کرده؛ همچنین ضدعفونی اداره، برخی مساجد و آستان امامزادگان زیر نظر اوقاف انجام شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمان گفت: اداره اوقاف و امور خیریه در خصوص طرح رعایت فاصله گذاری اجتماعی نیز اقدامات خوبی انجام داده است.

فاطمی تصریح کرد: در بحث کرونا کارگاه تولید ماسک در امام زاده حسین جوپار راه اندازی شده و ماسک‌های تولیدی به بیمارستان‌ها و نهادها ارسال شده است ضمن اینکه بخشی از ماسک‌ها هم بین مردم توزیع شده است.

وی به وقوع سیل در ابتدای سال‌جاری اشاره کرد و یادآور شد: اداره اوقاف و امور خیریه اقدام به خرید ۸۰۰ بسته حمایتی، فرهنگی و بهداشتی (هر بسته به ارزش ۱۵۰ هزار تومان) به منظور کمک به مردم سیل زده و محروم کرده است.

فاطمی ادامه‌داد: بسته‌های حمایتی شامل اقلام مورد نیاز مردم است که بین آنها توزیع شد؛ همچنین اداره اوقاف و امور خیریه کرمان به دلیل تعطیلی مدارس بسته‌های فرهنگی را در اختیار دانش‌آموزان قرار داده است.

وی گفت: بسته‌های بهداشتی هم شامل اقلام بهداشتی ضروری و مورد نیاز مردم بود که توزیع شد؛ همچنین اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمان هزار و ۵۰۰ بسته آب معدنی به مناطق سیل زده جنوب استان کرمان ارسال کرده است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *