۷۷ ابتلای جدید به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شد

۷۷ ابتلای جدید به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شد
۷۷ ابتلای جدید به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی احسان پور ظهر امروز پنجشنبه در رابطه با تازه‌ترین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان خوزستان، بیان کرد: بر اساس تشخیص‌های قطعی انجام شده در شبانه‌روز گذشته، ۷۷ ابتلای جدید به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی و ثبت شده است تا به این ترتیب شمار مبتلایان به این بیماری در استان به یک هزار و ۹۱۲ نفر افزایش یابد.

وی افزود: این ۷۷ مورد به تفکیک؛ اهواز ۴۳ مورد، شوشتر ۶ مورد، شهرستان‌های دزفول و کارون هر کدام ۵ مورد، شهرستان‌های باوی، خرمشهر و آبادان هر کدام ۳ مورد، شهرستان‌های بهبهان و هویزه هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های ایذه، حمیدیه، رامهرمز، شوش و ماهشهر هر کدام یک مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ نفر از هم استانی‌های ما بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند تا به این ترتیب تعداد فوت‌شدگان در خوزستان به ۱۷۹ نفر افزایش یابد.

احسان پور در پایان تصریح کرد: در حال حاضر ۲۶۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان خوزستان تحت درمان هستند و با تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه‌های علوم پزشکی تاکنون یک هزار و ۴۷۲ بیمار پس از بهبودی از مراکز بیمارستانی استان ترخیص شدند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *