۶۰میلیاردتومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان کردستانی پرداخت شد

۶۰میلیاردتومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان کردستانی پرداخت شد
۶۰میلیاردتومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان کردستانی پرداخت شد

محمدرسول شیخی زاده در گفت و گو بال خبرنگار مهر، با بیان اینکه این صندوق با هدف ترویج فرهنگ قرض الحسنه و بانکداری اسلامی در جهت کمک به نیازمندان ایجاد شده است، اظهار داشت: از طریق صندوق امداد ولایت استان کردستان ۶۰ میلیارد و ۲۷۸ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در سال ۹۸ به نیازمندان پرداخت شده است.

وی افزود: ۱۷ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان از این مبلغ، تسهیلات اشتغال و خودکفایی بوده که با این مبلغ ۹۳۰ طرح اشتغال برای مددجویان این نهاد ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان ادامه داد: همچنین ۳۶ میلیارد و ۸۸۱ میلیون تومان در قالب ۶ هزار و ۸۸۳ فقره تسهیلات در جهت کمک به مشکلات معیشتی و نیازهای مددجویان پرداخت شده است.

شیخی زاده یادآور شد: در بخش مسکن نیازمندان نیز پنج میلیارد و ۸۸۷ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب خرید و تعمیرات مسکن به تعداد ۶۴۰ نفر پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه مجموع تسهیلات پرداختی سال ۹۸ هشت هزار و ۴۵۳ فقره بوده است، بیان کرد: نیکوکاران می توانند با سرمایه گذاری در این صندوق، ضمن حفظ اصل سرمایه خود در پرداخت تسهیلات بیشتر به نیازمندان یاریگر باشند و همچنین افراد نیازمند را برای دریافت تسهیلات به این صندوق معرفی کنند.


منتشر شده

در

کردستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *