۳۵۹۳ نفر داوطلب در استان تهران تأیید صلاحیت شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شکر الله حسن بیگی بعد از ظهر یکشنبه در نخستین نشست مشترک مسئولین حراست و بازرسی فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد اظهار داشت: بی طرفی مجریان در ستاد انتخابات استان تهران به معنای انفعال در برابر تخلفات نیست و نمی‌توانیم نسبت به تخلفات انتخاباتی بی تفاوت باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران افزود: از مجموع ۳۸۷۹ نفر داوطلب ثبت نام شده در استان تهران تعداد ۳۵۹۳ نفر تأیید، ۴۵ نفر انصراف و ۲۲۳ نفر هم رد صلاحیت شدند و بی طرفی در انتخابات در گرو اشراف عوامل اجرایی برگزاری انتخابات است و آموزش‌های لازم در این خصوص را در دستور کار داریم.

حسن بیگی بیان داشت: هیأت‌های اجرایی، هیأت‌های نظارت و بازرسین ۳ رکن دخیل در برگزاری انتخابات هستند و طبق قانون نیروی انتظامی وظیفه تأمین امنیت در روز انتخابات را برعهده دارند.

وی گفت: فرمانداران افراد جسور، توانمند و مدیر را به عنوان نماینده در حوزه رأی گیری انتخاب کنند و بدانید که در شرایط فعلی هیچ وظیفه‌ای مهم‌تر از برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور همه آحاد و اقشار مردم برای مأیوس کردن دشمنان برای کارگزاران نظام وجود ندارد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *