۱۷۷میلیارد تومان تسهیلات یارانه دار طی سال۹۸به بخش صنعت پرداخت شد

۱۷۷میلیارد تومان تسهیلات یارانه دار طی سال۹۸به بخش صنعت پرداخت شد
۱۷۷میلیارد تومان تسهیلات یارانه دار طی سال۹۸به بخش صنعت پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، محمد دره وزمی با بیان اینکه در سال گذشته توانستیم شعار سال را که رونق تولید بود محقق کنیم، اظهار داشت: در سال گذشته به میزان ۱۷۷ میلیارد تومان تسهیلات یارانه دار به بخش صنعت تزریق کردیم که اتفاق خوبی بود و امیدواریم در سالجاری نیز این اتفاق بیفتد.

وی همچنین پرداخت ها از محل تبصره ۱٨ به واحدهای صنعتی استان را راضی کننده ندانست و افزود: در سال گذشته تنها ۲۶ میلیارد تومان از این محل پرداخت شد که معادل ۶۵ صدم درصد پرداخت های کشور است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: با توجه به تداوم ماده ۱٨ در سال جاری امید داریم امسال بانک ها در پرداخت تسهیلات عملکرد بهتری داشته باشند تا تولید استان همچنان رونق داشته باشد.

درە وزمی با بیان اینکە خود را همچنان مکلف بە حمایت از تولید و صنعت استان می دانیم، یادآور شد: تلاش خواهیم کرد تامین تسهیلات مورد نیاز و مواد اولیە واحدها با مشکل مواجە نشود تا شعار سال کە از جانب مقام معظم رهبری بە سال جهش تولید نامگذاری شدە کاملاً در استان محقق شود.

وی از بانک ها، دستگاه های خدمات رسان و دیگر دستگاه های اجرایی درخواست کرد همه نوع مساعدت و همکاری را با واحدهای تولیدی داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: امسال ۲۶ هزار میلیارد تومان طرح صنعتی و تولیدی معرفی شده اند که بخشی از آنها پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه ای دارند و لازم است بانک ها خود را متولی به ثمر نشستن این طرح ها بدانند.


منتشر شده

در

کردستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *