۱۷۴ هزار نفر با حمایت کمیته امداد صاحب شغل شدند

۱۷۴ هزار نفر با حمایت کمیته امداد صاحب شغل شدند

 

 

۱۷۴ هزار نفر با حمایت کمیته امداد صاحب شغل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین صمصامی روز چهارشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اظهار کرد: توانمندسازی از کارهای محوری است که به جز جامعه هدف طرح شهید رجایی و سالمندان از کار افتاده، برای دیگر مددجویان اجرا می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۱۷۴ هزار نفر با حمایت کمیته امداد صاحب شغل شده که در این زمینه بیش از چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه دو میلیون و ۴۰۰ خانوار از در سراسر کشور تحت پوشش کمیته امداد هستند، بیان کرد: کمیته امداد در زمینه پرداخت مستمری، کمک هزینه‌های درمان، تحصیلی، جهیزیه و…به مددجویان خدمات رسانی می‌کند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی «ره» با عنوان اینکه مشکلات خانواده‌های مددجو صرفاً مشکلات مالی و معیشتی نیست؛ تصریح کرد: فقر فرهنگی خانواده‌ها یکی از مشکلاتی است که کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان با آن مواجه است.

صمصامی با اشاره به اینکه کمیته امداد به ۸۰ هزار نفر بیمار صعب العلاج خدمات رسانی می‌کند، گفت: توانمند سازی مددجویان اولویت اصلی کمیته امداد امام خمینی در سراسر کشور است.

امام جمعه ایلام نیز اظهار کرد: حفظ کرامت مددجویان کمیته امداد یکی از مهمترین اولویت‌های مسئولان استانی و کشوری باشد.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار بیان کرد: خدمات به مردم به خصوص افراد محروم یکی از مهمترین فرصت‌های دوران مدیریت است.


منتشر شده

در

ایلام

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *