۱۵۸۸ کارگاه کوچک و بزرگ تولید ماسک در گلستان فعال شد

۱۵۸۸ کارگاه کوچک و بزرگ تولید ماسک در گلستان فعال شد
۱۵۸۸ کارگاه کوچک و بزرگ تولید ماسک در گلستان فعال شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، سردار علی ملک‌شاهکویی در نشست خبری با موضوع تشریح اقدامات سپاه نینوا در مقابله با ویروس کرونا و رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: با شیوع کرونا قرارگاه پدافند زیستی سپاه با حضور نیروهای جبهه انقلاب شکل گرفت.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه قرارگاه شمال کشور با ۱۲۰ کادر درمانی در گلستان مستقر شده است، از راه اندازی بیمارستان ثابت و سیار توسط این مجموعه خبرداد و گفت: قرارگاه مردمی سلامت با مشارکت نهادهای مختلف و خیران شکل گرفت و هشت هزار بسته معیشتی و بهداشتی در سراسر استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه طی دو مرحله ۲۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در سراسر استان توزیع شد، افزود: مرحله سوم روز پنجشنبه و مرحله چهارم همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) انجام می‌شود.

ملک شاهکویی از توزیع بسته های بهداشتی بین ۲۰۰ هزار خانوار تا پایان ماه مبارک رمضان خبرداد و تصریح کرد: تا کنون ۶ هزار و ۲۵۶ باب مسجد و مدرسه و ۷۸ هزار و ۲۲۰ نقطه از معابر استان توسط قرارگاه سلامت ضد عفونی شده است.

وی همچنین از تولید ۷۵۰ هزار و ۱۳۶ عدد ماسک توسط این مجموعه خبرداد و گفت: هزار و ۵۸۸ کارگاه کوچک و بزرگ تولید ماسک در استان فعال شد.

ملک‌شاهکویی افزود: ۵۶ هزار و ۷۹۱ سری لباس حفاظتی گان بین کادر درمان توزیع شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان از کشف ۲۰ تن مواد ضدعفونی و هشت هزار و ۶۰۰ بطری الکل در استان خبرداد و تصریح کرد: ۹۷ درصد مردم شامل یک میلیون و ۷۰۶ هزار و ۶۱۷ نفر در استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت و نیروهای بسیجی، غربالگری شدند.


منتشر شده

در

گلستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *