۱۴.۵ درصد اعتبارات استان به اسفراین رسید

۱۴.۵ درصد اعتبارات استان به اسفراین رسید

 

 

طاهر رستمی،  چهارشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان اظهار داشت: از سر جمع اعتبارات استانی و شورای برنامه ریزی استان که برای پروژه های زیرساختی اختصاص می یابد، در مراحل بعدی به ارقام دیگری نیز به اعتبارات شهرستان افزوده خواهد شد.
وی پروژه های نیمه تمام را از دغدغه های این شهرستان برشمرد و افزود: در سالهای گذشته تلاش شد تا تعدادی از این پروژه ها تکمیل شده و به بهره برداری برسد اما همچنان تعدادی از این طرح ها باقی مانده که طولانی شدن مدت بهره برداری این پروژه ها، مردم را خسته کرده است.

رستمی گفت: تلاش می کنیم امسال پروژهای نیمه تمام شهرستان با اولویت پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالاتر به بهره برداری برسد.
فرماندار اسفراین افزود: با اعتبارات خوبی که از محل سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی،  اعتبارات استانی و تملک دارایی ها به شهرستان اختصاص یافته طرح های خوبی تا هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید و سایر پروژه های نیمه تمام که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند نیز تا پایان سال بهره برداری خواهند شد.
دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان اسفراین نیز در این نشست گفت: اعتبارات مصوب شهرستان اسفراین در سال ۹۸ از همه منابع اعتباری ۹۳۶ میلیارد ریال بود که ۵۰۳ میلیارد ریال آن تخصیص یافت.

خداکرم مولایی افرود: میزان تخصیص اعتبارات سال گذشته شهرستان ۵۳ درصد بود که برای ۲۴۴ پروژه که اعتبار مصوب داشته، هزینه شده است.
وی افزود: به طور میانگین هر دستگاه در سال گذشته ۶ پروژه از این محل داشته که بیشترین میزان پروژه ها مربوط به جهاد کشاورزی با ۲۲ طرح بوده است.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

منبع : خبرگزاری ایرنا


منتشر شده

در

اخبار علم و فناوری, تکنولوژی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *