۱۳ هزار نیروی بسیج برای مقابله با کرونا ساماندهی شدند

سردار سیدصادق حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا در کردستان، بسیج دانشجویی قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا را تشکیل داد و در قالب شش کارگروه فعالیت خود را شروع کرد.

وی افزود: یکی از این کارگروه‌ها، کارگروه تولید مواد بهداشتی و لباس ایزوله بود که بعد از آن تولید ماسک نیز به آن اضافه شد و اکنون روزانه ۱۹ هزار عدد ماسک برای استفاده پزشکان و کادر درمانی در کردستان تولید می‌شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: ضدعفونی اماکن، خیابان‌ها و محلات حاشیه نشین شهرهای کردستان نیز یکی دیگر از اقدامات مجموعه سپاه و بسیج در کردستان است که همچنان نیز ادامه دارد.

سردار حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به تولید آب ژاول توسط بسیج دانشجویی کردستان اشاره کرد و یادآور شد: بسیج دانشجویی و دانشگاه کردستان ۱۶ هزار لیتر آب ژاول را تهیه کرده‌اند که در قالب شش هزار بطری ۲.۷ لیتری آماده تحویل به مردم مناطق محروم است.

وی با بیان اینکه این محلول با ۹ برابر آب مخلوط می‌شود و برای ضدعفونی سطوح از آن استفاده خواهد شد، بیان کرد: این محلول به همراه بسته‌های دیگر در بین نیازمندان مناطق محورم استان بصورت رایگان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: حدوداً ۹۰ هزار قلم جنس بهداشتی، کمکی و معیشتی توسط گروه‌های جهادی بسیج و سپاه استان تا امروز در بین مردم مناطق محروم توزیع شده است.


منتشر شده

در

کردستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *