۱۳ فروردین توقف خودرو مقابل تفرجگاه های البرز ممنوع

۱۳ فروردین توقف خودرو مقابل تفرجگاه های البرز ممنوع
۱۳ فروردین توقف خودرو مقابل تفرجگاه های البرز ممنوع

سرهنگ غلامعلی شرق اظهار داشت: براساس ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا ، به پلیس راهنمایی  و رانندگی توقف وسیله نقلیه مقابل مراکز تفریحی ، پارک ها و  تفرجگاه ها ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می شود.

وی اضافه کرد:  چنانچه وسیله نقلیه ای در مقابل محدوده های ممنوعه توقف شده باشد مالک خودرو ۵۰۰ هزارتومان جریمه ، وسیله نقلیه نیز یک ماه توقیف خواهد شد.

شرق افزود: براساس محدودیت ایجاد شده در مسیرهای منتهی به جاده های کوهستانی مانند روستای آتشگاه ، برغان ، کردان و … تردد هرنوع وسیه نقلیه به مناطق مذکور ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد که محدودیت های ایجاد شده تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

وی افزود: اکنون ۶۳ نقطه ورودی به شهرهای استان البرز شناسایی و ۳۶ نقطه آن مسدود شده است .

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز خاطرنشان کرد که اکنون در ورودی ۲۷ نقطه گیت تست سلامت فعال است.

مسافران توسط ماموران غربالگری می شوند و افراد مجاز به حریم شهری فقط باید دارای پلاک خودروی تهران و البرز باشند.نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و آدرس بیمه نامه خودرو است.

وی گفت: طبق توافقات و دستورات کمیته ملی کرونا اجرای این طرح برای حفظ سلامت مردم بوده و از ورود هر گونه افراد غیر بومی جلوگیری می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز یاد آورشد که دراجرای این طرح تلاش شده با حذف تردد های غیر ضروری از شیوع بیماری ویروسی کرونا جلوگیری شود.

وی  ضمن تاکید بر رعایت موازین بهداشتی و توجه به اعمال محدودیت های تردد در شهرهای استان البرز خاطرنشان کرد: برای حمایت از آحاد مردم جامعه و همچنین اجرای قانون، پلیس مکلف است با افرادی که خلاف قوانین عمل می کنند برخورد کند.

شرق از مردم خواست  با رعایت مقررات وضع شده، با پویش در_خانه_بمانیم همراهی کنند تا  گام مثبتی و مؤثری در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا برداشته شود.

۴۸


منتشر شده

در

البرز

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *