۱۲۰میلیارد تومان پروژه برای توسعه زیرساخت های شبکه برق اجراشد

۱۲۰میلیارد تومان پروژه برای توسعه زیرساخت های شبکه برق اجراشد

هیوا لهونیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حجم پروژه‌های اجرا شده این شرکت در سال ۹۸ نسبت به سال قبل از آن، بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است، اظهار داشت: در سال ۹۷ حدود ۸۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه صنعت برق در کردستان عملیاتی شد.

وی افزود: براساس یک برنامه ریزی مناسب و مدون، پروژه‌های خوبی در سطح استان عملیاتی شد و در سال ۹۸ حجم این پروژه‌ها بیش از ۵۰ درصد رشد یافت و همین موفقیت نقش مؤثر و کمک مناسبی به توسعه زیرساخت‌های شبکه توزیع برق کردستان داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان ادامه داد: این افزایش حجم پروژه‌های اجرا شده موفقیتی بزرگ در سال ۹۸ محسوب می‌شود چرا که این شرکت توانسته است با همان تعداد افراد و نیروهای انسانی که در سال ۹۷ در اجرای پروژه‌ها فعالیت داشته اند، پیشرفتی ۵۰ درصدی خلق کند که نشان از مسئولیت پذیری و تلاش و پشتکار مضاعف در سال ۹۸ در بخش‌های اجرایی، پشتیبانی و برنامه ریزی مدون جهت انجام فعالیت‌های این شرکت است.

لهونیان یادآور شد: هر ساله این شرکت براساس یک برنامه مدون، اجرا و عملیاتی کردن پروژه‌های خود را دنبال می‌کند و اگر تحت هر شرایطی نتواند بخشی از پروژه‌های مورد هدف خود را عملیاتی و اجرایی کند، این پروژه‌ها به سال بعد جهت اجرا منتقل می‌شوند.

وی بیان کرد: یکی دیگر از موفقیت‌هایی که در سال ۹۸ حاصل شد این است که شرکت توانست کلیه پروژه‌ها و دستور کارهای مربوط به سال ۹۷ را خاتمه دهد و از ابتدای سال ۹۹ تدوین و اجرای پروژه‌های جدیدی را در سطح استان در دستور کار قرار دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با اشاره به پروژه‌های در حال اجرا، گفت: یکی از مؤلفه‌های مهم برای شرکت توزیع نیروی برق استان در رابطه با اجرا و عملیاتی کردن پروژه‌ها این است که براساس یک برنامه هدف دار تلاش کند حجم و تعداد پروژه‌های باز را در همان سال به حداقل برساند.

لهونیان اظهار داشت: تحقق این موضوع می‌تواند نقش بسزایی در توسعه زیرساخت‌های شبکه و تأمین برق مطمئن و پایدار برای شهروندان، کمک به کسب شاخص‌ها و استانداردهای ملی و در نهایت کسب رضایت حداکثری مشترکین برق استان کردستان داشته باشد.


منتشر شده

در

کردستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *