۱۰۱۸ مدرسه ابتدایی چهارمحال و بختیاری به شبکه شاد متصل شد

۱۰۱۸ مدرسه ابتدایی چهارمحال و بختیاری به شبکه شاد متصل شد

۱۰۱۸ مدرسه ابتدایی چهارمحال و بختیاری به شبکه شاد متصل شد

 

فرحناز قائدامینی روز دوشنبه در آیین افتتاح رسمی شبکه آموزشی دانش‌آموزی در یک هزار و ۲۷ مدرسه ابتدایی این استان افزود: هم اینک ۹۸ درصد مدارس ابتدایی استان به شبکه شاد متصل است و تلاش می‌شود مدارس دیگر نیز که از زیرساخت‌های لازم برخوردار نیستند، به این امکان متصل شوند.
وی، تعداد دانش‌آموزان مقطع ابتدایی استان را ۱۰۴ هزار و ۶۷۰ دانش‌آموز اعلام کرد و گفت: ۶۲ درصد این دانش‌آموزان، امکان اتصال به شبکه شاد را دارند و برای دیگر دانش‌آموزان، درس‌نامه و سی‌دی‌های آموزشی تهیه و توزیع شده است.
قائدامینی خاطر نشان کرد: پیش از شیوع ویروس کرونا ۷۰ درصد محتواهای آموزشی تدریس شده بود و امید است تا پایان اردیبهشت تمام دروس به دانش‌آموزان ارائه شود.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: شبکه آموزشی شاد یک فضای کامل از نظر آموزشی، تربیتی و پرورشی است.
قائدامینی با اشاره به راه‌اندازی سامانه صدای دانش‌آموز و صدای مشاور، تصریح کرد: دانش‌آموزان می‌توانند سوالات آموزشی و پرورشی خود را از طریق سامانه‌ها پیگیری کنند.
وی افزود: امید است اولیاء نیز با حمایت و همراهی بیش از پیش خود آموزش و پرورش را در تحقق اهداف شبکه شاد یاری دهند.
به گزارش ایرنا، شبکه شاد مخفف «شبکه آموزشی دانش‌آموزان» یک اقدام هماهنگ کشوری و راهکاری برای تداوم فراگیری علم و دانش در شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا است.
در سال تحصیلی جاری ۲۰۷ هزار و ۱۱۷ دانش‌آموز در بیش از ۲ هزار و ۶۰۰  مدرسه و حضور بیش از ۱۴ هزار نیروی فرهنگی در چهارمحال و بختیاری مشغول فراگیری علم و دانش هستند.
ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

۴۸

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *