یک شرکت خلاق بستر پخش آنلاین ویدئو را فراهم کرد

به گزارش روز سه شنبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علی مجیدی مدیرعامل این شرکت خلاق  در حال حاضر  یک بستر پخش آنلاین ویدئو ایجاد کرده‌ایم که محتواهای متنوعی را عرضه خواهد کرد.

مدیرعامل این شرکت خلاق در ادامه با بیان اینکه، در حال حاضر دو بستر پخش آنلاین ویدئو بزرگ در کشور وجود دارد، افزود: بسیاری از این بسترهای خلاق در کشور وجود دارد که آنها نیز انتظار حمایت دارند و همه حمایت‌ها نباید تنها به شرکت‌های بزرگ تخصیص یابد.

وی با اشاره به اهمیت تولید محتوا در سامانه‌های پخش آنلاین ویدئو گفت:محصولات این شرکت، پیشتاز موی نام دارد و پلتفرم ویژه تلفن‌های همراه این سامانه نیز به زودی آماده می‌شود.

این فعال صنایع نرم و خلاق افزود:کاربران با پرداخت آبونمان می‌توانند از محتوای این پلتفرم استفاده کنند.

مجیدی با اشاره به محتوای تولید شده در این سامانه، افزود: یک تیم، خبره متشکل از دو استاد فیلمنامه نویسی، کارگردان و دو نفر تهیه کننده قدیمی در این شرکت در حال فعالیت برای بررسی طرح‌های مختلف هستند و بر این اساس چند سریال به صورت همزمان، در این شرکت خلاق در حال تولید است.

وی گفت: ۴ برنامه تاک‌شو نیز در حال تولید است. یکی از این برنامه‌ها، ویژه گفتگو با خوانندگان است. یکی دیگر از این تاکشوها نیز ویژه گفتگو با قاطبه هنرمندان است. همچنین یک برنامه نیز ویژه معرفی جدیدترین بازی‌های رایانه‌ای و فناوری‌های جدید طراحی کرده‌ایم.

مجیدی همچنین بیان کرد: با توسعه زیرساخت‌های اینترنتی، مردم بیشتر به دریافت محتوا از طریق فضای مجازی تمایل پیدا کرده اند و به همین دلیل، می‌توان با تولید محتوای خوب و منطبق با فرهنگ ایرانی، اسلامی به این نیاز پاسخ داد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *