گندزدایی خیابان‌ها و معابر قصرشیرین/ توزیع ۱۱۰ بسته کمک معیشتی

سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در شرایط کنونی که استان‌های کشورمان درگیر ویروس کرونا شده است برای مقابله با شیوع این بیماری سپاه نیز امروز با تمام توان و تجهیزات به میدان آمده و در قصرشیرین با چندین دستگاه ماشین آلات کار ضدعفونی و گندزدایی را انجام داد.

وی افزود: این گند زدایی و ضدعفونی در تمامی معابر فرعی و خیابان‌های سطح شهر قصرشیرین و محله‌های حاشیه نشین شامل پالی آباد، امیدوار، قصر جدید و… برای مقابله با کرونا انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: نیروهای بسیج و سپاه همواره در تمامی صحنه‌ها حضوری فعال داشته و این بار نیز با تمام توان برای شکست کرونا در کنار مردم خواهد بود.

سرهنگ حسنی تصریح کرد: مردم باید برای ریشه کنی و شکست ویروس کرونا با مسؤولان همکاری کنند و توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه قصرشیرین در راستای حمایت از افراد کم درآمد نسبت به تأمین و اهدای ۱۱۰ بسته کمک معیشتی به کسانی که در اثر شیوع بیماری کرونا شغل خود را از دست داده‌اند اقدام کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین بیان داشت: پک های کمک معیشتی تهیه شده که شامل اقلام اساسی همچون برنج، روغن، گوشت مرغ و … بوده هریک به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان است که به افراد کم درآمد اهدا شده است.


منتشر شده

در

کرمانشاه

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *