گنج زاده طلای دوم را کسب کرد/پایان کار ایران با ۴ مدال طلا و برنز

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات روز جمعه با حضور ۷۳۷ کاراته کا از ۸۹ کشور به میزبانی اسپانیا در مادرید آغاز شد که در نهایت تیم کشورمان با دو طلای سجاد گنج زاده و امیرمهدیزاده و دو برنز صالح اباذری و حمیده عباسعلی به کار خود در این رقابتها پایان داد.

سجاد گنج زاده آخرین کاراته کای ایران بود که برای کسب مدال طلای وزن ۸۴+ کیلوگرم به به مصاف «جاکوکت» از فرانسه رفت و با کسب پیروزی دومین طلای تیم ملی ایران در این مسابقات را به خود اختصاص داد. وی بعد از یک دور استراحت،  «مارتینز» از اسپانیا،  «آنجلو کاسیچ» از کرواسی، «کاگاوا» از ژاپن و  «روخاس» از شیلی را شکست داد راهی مبارزه نهایی شد.

در جدول رده بندی کومیته مردان قزاقستان با دو طلا و یک نقره در جای نخست ایستاد. ایران با دو طلا و یک برنز دوم شد و ترکیه با یک طلا، دو نقره و یک برنز سوم شد. فرانسه نیز دو نقره و یک برنز کسب کرد. ژاپن که با ۱۷ کاراته کا در بخش مردان به مادرید سفر کرده بود، با یک برنز به کار خود پایان داد.

کاراته ایران در این مسابقات ۱۴ نماینده داشت که سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، رزیتاعلیپور، نگین باقری، علی اصغرآسیابری، بهمن عسگری، ذبیح الله پورشیب، احسان و سامان حیدری و مهدی عاشوری هم از دست یابی به مدال بازماندند. 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *