گل محمدی: در فاز دفاعی خوب بودیم/ در نیم فصل فرصت تقویت داریم

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی شهرخودرو در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان تهران اظهار کرد: این سه امتیاز به شدت برای ما ارزشمند بود، برای به دست آوردنش خیلی تلاش کردیم. امتیازات زیادی را در هفته‌های اخیر از دست داده‌ بودیم و به پیروزی نیاز داشتیم. خوشبختانه تلاش مضاعف بچه‌ها نتیجه داد و در مقطعی از فصل که خیلی امتیازات مهم است، به برد رسیدیم‌.

وی افزود: با توجه به بازی‌هایی که از پیکان دیده‌بودیم و موقعیت‌هایی که پیکان در برابر رقبا به دست می‌آورد، فکر می‌کنم بچه‌ها در فاز دفاعی خیلی خوب عمل کردند. با تمرکز روی کار دفاعی، توانستیم کلین شیت دیگری را ثبت کنیم. در آن سو، حریف دفاع فشرده‌ای چیده‌بود، اما سعی کردیم فشار بیاوریم. فشار بچه‌ها خوب و ارزنده بود و در نهایت دقیقه‌ای گل زدیم که حریف کاری نمی‌توانست بکند. با این زحمتی که بچه‌ها کشیدند، مستحق برد بودند.

وی در خصوص داوری گفت: خورشیدی همواره از داوران خوب ایران است و تیم داوری فکر می کنم به بهترین شکل کار کردند. چون برده‌ایم این حرف را نمی‌زنم، این یک واقعیت است که خورشیدی از بهترین داوران ماست‌.

گل‌محمدی در رابطه با خریدهای احتمالی این تیم گفت: در نیم‌فصل اول، عملکرد خوبی داشتیم. این فرصت را داریم که در تعطیلات، تیم را تقویت کنیم. چیزی جز بازی با تراکتور اما الان در ذهنم نیست. بازی‌ها انقدر فشرده است که نمی‌توانیم راجع به نقل و انتقالات صحبت کنیم.

گل‌محمدی در خصوص مصدومان تیمش گفت: مقداری کار سخت شده، فردا شرایط امین قاسمی‌نژاد و علی نعمتی مشخص می‌شود. پیش از این هم ۲ مصدوم داشتیم و یک بازیکن در اردوی تیم ملی امید داریم. فرصتی برای جوانان تیم فراهم شده که امیدوارم از آن به بهترین شکل استفاده کنند.

گل‌محمدی در پایان گفت: حمیداوی حمایت‌های خوبی از تیم داشته، امیدواریم در نیم‌فصل هم پرداختی‌های خوبی داشته باشیم و بازیکنانی که مد نظر هستند، جذب شوند. باید از هواداران نیز تشکر کنم که به بهترین شکل پشت تیم هستند.

انتهای پیام


منتشر شده

در

اخبار ورزشی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *