گزارش ویژه پایگاه الفرات: چهار تهدید، پیش‌روی عراق در آستانه دیدار با تیم ملی ایران

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در گزارش پایگاه خبری الفرات عراق در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال این کشور با تیم ملی ایران آمده است: مأموریت تیم ملی عراق مقابل ایران آسان نخواهد بود، چراکه رقیب ما یکی از قدرت‌های برتر فوتبال آسیاست، همچنین هفته گذشته در این رقابت‌ها مقابل بحرین شکست خورد و به دنبال جبران نتیجه خواهد بود.

هواداران فوتبال عراق به دنبال ادامه صدرنشینی و صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها خواهند بود با این وجود چهار تهدید جدی برای تیم ملی عراق در این بازی وجود دارد.

موضوع اول از نظر توان جسمی است. توقف بازی‌های لیگ عراق مشکلات جدی برای کادر فنی ایجاد می‌کند و آنها نمی‌دانند چگونه باید توان بدنی بازیکنان را به سطح مطلوب برسانند. همچنین فاصله زیادی بین بازیکنان لژیونر و شاغل در لیگ وجود خواهد داشت چرا که لژیونرها در شرایط مسابقه هستند، اما بازیکنان شاغل در لیگ وضعیت متفاوتی دارند.

فشار صدرنشینی دومین تهدید برای تیم ملی عراق است، در واقع تیم ما با فشار روانی برای حفظ این جایگاه وارد بازی می‌شود، در حالی که ۷ امتیاز از بازی‌های قبلی به دست آورده و این مسئله فشار روحی زیادی به بازیکنان وارد می‌کند تا مقابل ایران و رقیبی قدرتمند به دنبال پیروزی باشند و گام بلندی در مسیر صعود بردارند.

تأثیر اتفاقات سیاسی و تظاهرات خیابانی از دیگر نگرانی‌هایی است که وجود دارد و ممکن است عملکرد بازیکنان و شرایط آنها خصوصاً از نظر روحی را تحت تأثیر قرار بدهد. البته این تأثیرات ممکن است مثل جام ۲۰۰۷ مثبت باشد که در نهایت موجب قهرمانی عراق شد، اما ممکن است از بعد منفی تمرکز تیم را تحت تأثیر خودش قرار بدهد.

تغییرات ترکیب آخرین تهدید در آستانه این مسابقه خواهد بود. در بازی قبل تعدادی از بازیکنان به دلیل مشکلات خروجی نتوانستند تیم را همراهی کنند و این مسئله موجب بروز اختلافاتی بین کادر فنی و فدراسیون شد، اما حالا کاتانیچ همچنان بعضی از نفرات را به دلایل مختلف در اختیار نخواهد داشت، در حالی که بعضی از بازیکنان به اردو بازمی‌گردند و احتمالاً باز هم تغییراتی در ترکیب اصلی روی خواهد داد. باید دید تیم ملی عراق توان عبور از این تهدیدات و کسب نتیجه لازم را دارد؟

انتهای پیام/


منتشر شده

در

اخبار ورزشی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *