گردان با کلین‌شیت برگشت(عکس)

به گزارش ورزش سه، شهاب گردان دروازه‌بان تیم فوتبال فولادخوزستان پس از سه بازی غیبت، دوباره به قفس توری فولاد بازگشت و توانست کلین‌شیت کند. وی که در دیدار مقابل ماشین‌سازی اخراج شده بود، در نبرد با پرسپولیس جای خود را به احسان مرادیان داد و مرادیان توانست علی‌رغم باخت بهترین گلر هفته شود.

بدشانسی گردان اما ادامه داشت و ویروس کرونا نیز باعث شد تا وی دیدار با ذوب‌آهن را نیز از دست بدهد و احسان مرادیان در این دیدار نیز درخشان عمل کرد و در دیدار مقابل نساجی که با باخت سه بر دو فولادی‌ها همراه شد نیز بازهم مرادیان درون دروازه ایستاد تا گلر نورآبادی در سه دیدار متوالی نمره قبولی را بگیرد.

گردان که در این فصل توانسته یازده کلین‌شیت را به نام خود ثبت کند، روز گذشته اما دوازدهمین کلین‌شیتش را در سیرجان به کمک مدافعین و دیگر بازیکنان خلق کرد تا بازگشت وی با کلین شیت همراه شود. عملکرد نادر غبیشاوی در آمادگی بدنی و فنی هر دو گلر تیم فولاد و همچنین علی غلامزاده و محمدرضا گلی دروازه بان‌های جوان قرمزپوشان، غیر قابل انکار است. تجربه گردان قطعا در دیدارهای آتی به کمک تیم نکونام برای کسب سهمیه آسیایی خواهد آمد.

عکس: مسعود اکبری

گردان با کلین‌شیت برگشت(عکس)
گردان با کلین‌شیت برگشت(عکس)

منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *