کپا آریسابالاگا: هیاهوی بسیار برای هیچ

کپا آریسابالاگا: هیاهوی بسیار برای هیچ

به گزارش “ورزش سه”، چلسی که امسال تابستان با هزینه های قابل توجه در بازار نقل و انتقالات توجه زیادی به خود جلب کرده بود و همین باعث شده بود نگاه های زیادی معطوف به این تیم باشد در دومین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر مقابل قهرمان فصل گذشته قرار گرفت اما با درخشش سادیو مانه و دریافت دو گل از مهاجم لیورپول با نتیجه ۲-۰ شکست خورد.

اما یکی از مهمترین و واکنش برانگیزترین اتفاقات این بازی اشتباه عجیب و فاحش دروازه بان جنجالی چلسی، کپا آریسابالاگا، روی گل دوم دریافتی این تیم بود. اشتباهی که واکنش‌های زیادی به دنبال داشته و او را هدف تمسخرها و انتقادهای تند در شبکه‌های اجتماعی قرار داده.

طرح از سبحان ضرغامی

در دقیقه ۵۴ مسابقه درحالیکه چلسی با گلی که در دقیقه ۵۰ دریافت کرده بود ۱-۰ از لیورپول عقب بود و یک یار کمتر هم داشت چرا که آندریاس کریستینسن بازیکن آبی های لندن در دقیقه ۴۵+۱ با کارت زرد مواجه شده و اخراج شده بود، کپا که توپ را با پا دریافت کرده بود با بدترین تصمیم و بدترین پاس ممکن توپ را درست در مقابل سادیو مانه انداخت. سادیو مانه‌ای که با تعقیب کردن توپ آن را به راحتی تصاحب کرد و دومین گل خود را به ثمر رساند.

درحالیکه انتظار می رود چلسی در همین هفته ادوارد مندی دروازه بان تیم فرانسوی رن را به خدمت بگیرد و این می تواند مشکل دروازه بانی این تیم را تا حد زیادی حل کند اما اشتباه فاحش کپا در بازی دیشب کافی بود تا او هدف تندترین انتقادها و حتی تمسخرها قرار بگیرد.

مانه قبل از شروع مسابقه به مانه چطور نگاه می کرد!

اتلتیکو بیلبائو وقتی به این فکر می کند که کپا را چقدر گران به چلسی فروخته: ۷۰ میلیون یورو

فرانک لمپارد به محض اینکه کپا وارد رختکن می شه: ” وقت رفتنه! “

این فصل قراره چند بازی رو در لیگ برتر ببازید؟ کپا: یکی، دو تا، سه تا، چهارتا… بیست و هشت تا!

این شایعه مطرح شده که کپا قراره به عنوان هافبک تهاجمی به بارسا منتقل بشه. مسی که از عملکرد کپا تحت تاثیر قرار گرفته از باشگاه خواسته کپا رو هر چه سریعتر جذب کنه. منتظر بقیه خبرها باشید.

ادوارد مندی وقتی کپا رو در تمرینها می بینه.

کپا رسما بدترین خرید تاریخ چلسی است. هفتاد میلیون پوند دور ریخته شد

خلاصه دوران حضور کپا در چلسی !

دو سال پیش لیورپول آلیسون رو خرید و چلسی کپا رو. یکی بهترین دروازه بان دنیا شد و اون یکی بدترین دروازه بان دنیا. حدس بزنید کدوم یکی ارزان تر بود؟

 

اخبار اقتصادی

|بلیط اتوبوس , بلیط هواپیما , بلیط قطار | خرید شارژ , خبر فوری , درج آگهی رایگان


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *