کومان حرفش را پس گرفت، تا روز آخر می جنگیم

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا امشب در هفدهمین بازی خود در لالیگا موفق شد بیلبائو را در سن مامس ۲-۳ شکست دهد. بارسا ابتدا با یک گل عقب افتاده بود ولی با گلزنی پدری و دبل لئو مسی توانست ورق را برگرداند.

بارسا بدشانس هم بود که دو بار ضربات مسی به تیر برخورد کرد و در مجموع می توانست با اختلاف گل بیشتری پیروز میدان شود. به این ترتیب تیم تحت هدایت رونالد کومان با تعداد بازی برابر با رئال و ۵ امتیاز کمتر از این تیم در رده سوم ایستاد. اتلتیکو با ۷ امتیاز بیشتر و دو بازی کمتر، صدرنشین است.

کومان حرفش را پس گرفت، تا روز آخر می جنگیم
کومان حرفش را پس گرفت، تا روز آخر می جنگیم

کومان در پایان بازی گفت:« نتیجه پایانی بیانگر چیزی که در زمین رخ داد، نیست. ما شایسته پیروزی با اختلاف گل بیشتری بودیم و در بسیاری از مقاطع بازی بر حریف برتری بی چون و چرایی داشتیم. در دقایق ابتدایی به خصوص در فاز دفاعی خوب نبودیم و گل دریافت کردیم ولی سپس بازی را تحت کنترل گرفتیم. شایسته برد بودیم و از این سه امتیاز راضی و خوشحالم. هم خوب بازی کردیم و هم خلق موقعیت زیادی داشتیم.»

کومان ادامه داد:« کار گروهی ما امشب فوق العاده بود. هرچند اختلاف امتیاز با اتلتیکو کمی زیاد شده ولی تا روز پایانی می جنگیم. معتقدم در مسیر درستی قرار گرفته ایم و باید همینطور ادامه دهیم.»

پدری:« از نظر من پدری اصلا یک سورپرایز نیست. او ۱۸ ساله است ولی خیلی بالغ تر از سنش فوتبال بازی می کند و سطح بالایی دارد. او شاید در هفته های ابتدایی برای خیلی ها یک شگفتی بود اما الان یک بازیکن اثبات شده است که البته هنوز جای پیشرفت بیشتری دارد و باید چیزهای زیادی یاد بگیرد.»

لیونل مسی:« مسی را بسیار راحت و آسوده خاطر می بینم. او در تمرینات و در زمین با انگیزه و شوق زیادی کار می کند. امشب دو گل زد و مثل همیشه مهمترین بازیکن ما بود.»


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *