کومان: امیدوارم اتلتیکو و رئال امتیاز بدهند

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا امشب در زمین اوئسکا با تک گل نیمه اول فرانکی دی یونگ به برتری رسید. لیونل مسی در بازی شماره ۵۰۰ خود در لالیگا پاس گل شماره ۳۰۰ دوران فوتبالش را ارسال کرد.

بارسا حالا با یک بازی بیشتر، ۱۰ امتیاز از اتلتیکو کمتر دارد و کمتر کسی برای این تیم شانس قهرمانی قائل است.

کومان: امیدوارم اتلتیکو و رئال امتیاز بدهند
کومان: امیدوارم اتلتیکو و رئال امتیاز بدهند

رونالد کومان سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« فکر می کنم به غیر از ۲۰ دقیقه، در دیگر دقایق بازی تیم برتر بودیم و به اندازه کافی هم موقعیت خطرناک ایجاد کردیم. اوئسکا حریف ساده ای نبود و در عقب زمین بازیکنانش به صورت فشرده دفاع می کردند. کمی دچار سختی شدیم ولی با صبوری توانستیم به یک گل زیبا دست پیدا کنیم و سه چهار موقعیت دیگر را نیز پس از آن خلق کردیم. نیمه دوم به خوبی نیمه اول نبودیم و در انتها برای حفظ پیروزی زجر کشیدیم ولی دفاع مان خوب عمل کرد و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.»

نیمکت نشینی گریزمان:« به تک تک بازیکنانم ایمان دارم اما وقتی از سه هافبک استفاده می کنم، برای سه مهاجم جا خواهد بود. لیونل مسی و دمبله جایگاه ثابتی دارند و باید بین برایثویت و گریزمان یکی را انتخاب می کردم. در چنین بازی هایی نبود یک شماره ۹ واقعی حس می شود. بازی های زیادی در پیش است و گریزمان فرصت حضور در ترکیب ثابت خواهد رسید.»

قهرمانی لالیگا یا کسب سهمیه:« این ماه برای مان خیلی مهم است چون بازی های بیرون خانه زیادی داریم. اگر همه را ببریم، در مبارزه برای قهرمانی خواهیم ماند. این هفته ثابت شد که برد در زمین حریفان ساده نیست و معتقدم اگر اتلتیکو و رئال امتیاز از دست بدهند و ما همه بازی های این ماه را ببریم، به کورس قهرمانی بر می گردیم. فکر می کنم بیش از هر چیزی به نتایج خودمان بستگی خواهد داشت.»

تقویت تیم در خط حمله و جذب یک شماره ۹:« از ابتدای فصل بارها گفته ام که در خط حمله یک مهاجم نوک کم داریم. جذب چنین مهاجمی هم رقابت در خط حمله را بیشتر خواهد کرد و هم قدرت مان را بالاتر می برد اما این به باشگاه بستگی دارد و باید دید توان اقتصادی اجازه خواهد داد یا خیر.»


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *