کنگره شهدا فرصت خوبی برای معرفی شهدای ارتش در استان قم است

به گزارش خبرآنلاین از قم ؛ حجت الاسلام حسن هنرمند روز دوشنبه پنج اسفند، در دیدار با جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آجا که در بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم برگزار شد افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم آماده همکاری با عوامل برگزاری این کنگره ارزشمند است.
وی اضافه کرد: کنگره های شهدا ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و معرفی شهدا به نسل های انقلاب موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
از طریق این کنگره ها نسل های انقلاب می توانند با سیره شهدا که آنان را به این درجه والای انسانی رسانده آشنا شوند و سبک زندگی شهدا را الگو قرار دهند.
جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی در این نشست گفت: کنگره شهدای ارتش در استان قم مهر ماه سال آینده برگزار می گردد و تا برگزاری این کنگره  پنج یادواره در قم برپا می شود که در هر یادواره یاد و
خاطره ۱۱۰ شهید ارتش در استان قم گرامی داشته خواهد شد.
دکتر حمید رضا سهیلی افزود: ارتش از استان قم ۵۵۰ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده که تلاش داریم تا با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدارهایی در فاصله اسفند تا مهر ماه سال آینده با تمامی این خانواده ها انجام شود.
وی افزود: خوشبختانه مدیرکل بنیاد استان قم  از انسانهای دغدغه مند در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و نشر ارزشهای دوران دفاع مقدس است و امید است با همکاری ارتش و بنیاد شهید بتوانیم یادواره ها ، دیدارها و در نهایت کنگره اثر گذاری را در استان قم داشته باشیم.
وی با اشاره به مظلومیت شهدای ارتش در استان قم  ادامه داد:برگزاری این یادواره ها و کنگره ها موجب معرفی شایسته شهدای ارتش در استان قم است.

۴۶


منتشر شده

در

قم

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *