کمک ۴۰ میلیاردی مردم به وزارت بهداشت/سهام «نماد کرونا» در فرابورس

کمک ۴۰ میلیاردی مردم به وزارت بهداشت/سهام «نماد کرونا» در فرابورس

کمک ۴۰ میلیاردی مردم به وزارت بهداشت/سهام «نماد کرونا» در فرابورس

به گزارش خبرنگار مهر، سیدکامل تقوی‌نژاد، بعد از ظهر شنبه در ارتباط زنده تلویزیونی، اظهار داشت: در پی اقدامات دولت برای مبارزه با کرونا قرار بر این شد که در قالب ماده ۱۷۲ قانون مالیات‌های مستقیم، کمک‌های نقدی و غیرنقدی اشخاص حقیقی و حقوقی که در اسفند ماه و سه ماهه ابتدایی سال ۹۹ برای تأمین لوازم و تجهیزات مصرفی مورد نیاز بیمارستان‌ها و مراکز دولتی و مراکز تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح انجام شده، به عنوان هزینه‌های قابل قبول مالیاتی در سال پرداخت محسوب شود.

وی افزود: بعد از بحران کرونا در کشور، تاکنون ۴۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی به وزارت بهداشت اهدا شده است.

تقوی نژاد ادامه داد: نماد نیکوکاری در فرابورس بر اساس دو نماد «کرونا یک» و «کرونا دو» تعریف شده است. در کرونا یک، مردم سهام را خریداری می‌کنند و تمام این سهام و رشد آن برای مبارزه با کرونا در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌دهند و در کرونا دو نیز سهام خریداری می‌شود و منافع حاصل از آن در بخش بهداشت و درمان قرار می‌گیرد.

وی افزود: تاکنون ۳۰ هزار نفر از افراد حقیقی و حقوقی از این نماد نیکوکاری استقبال کرده و حدود ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در کرونا یک اعتبار دریافت کردیم و در کرونا دو نیز ۱۵ میلیارد تومان خیرین سرمایه گذاری کرده‌اند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *