کمبود کالاهای اساسی در استان بوشهر نداریم/ تامین ۵۰۰۰ تن برنج

کمبود کالاهای اساسی در استان بوشهر نداریم/ تامین ۵۰۰۰ تن برنج
کمبود کالاهای اساسی در استان بوشهر نداریم/ تامین ۵۰۰۰ تن برنج

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: از نظر تأمین کالای اساسی مورد نیاز در استان بوشهر هیچ کمبودی نداریم و برنامه‌ریزی لازم برای توزیع اقلام صورت گرفته است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای توزیع اقلام مورد نیاز از طریق اصناف خاطرنشان کرد: بازاریان طی ماه‌های گذشته همراهی و همکاری لازم را در زمینه مبارزه با کرونا داشته‌اند.

استاندار بوشهر گفت: سهمیه برنج مورد نیاز مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی برای توزیع در اختیار اصناف قرار گیرد تا با همکاری این دو نهاد برنج در بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توزیع شود.

گراوند گفت: سهمیه برنج برای نیروهای خدماتی و کارگران شهرداری، کارکنان ادارات، افراد تحت پوشش بیمه بیکاری، نیروهای مسلح با محوریت اصناف توزیع شود به طوری که اصناف سهمیه مورد نظر ایشان را در اختیار تعاونی‌های مصرف یا واحدهای صنفی منتخب قرار دهد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: پنج هزار تن برنج در استان تأمین شده و مشکلی از این نظر نداریم فقط برای توزیع برنج بر اساس شیوه‌ای که تنظیم شده با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و از سوی اصناف این توزیع انجام شود تا شاهد تجمعات برای دریافت برنج و شکر و سایر اقلام نباشیم.

گراوند بیان کرد: سهمیه مورد نظر میوه شب عید استان هم تأمین شده و انتظار داریم در این زمینه اصناف و بازاریان برای توزیع نهایت همکاری را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.

وی خطاب به مدیر امور پشتیبانی دام گفت: در این شرایط، با هدف حمایت از واحدهای تولیدی دام استان، خرید از مرغداری‌های استان متوقف نشود، ضمن اینکه برای توزیع اقلام دامی از ظرفیت اصناف و بازار استفاده شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر نظارت جدی بر روند توزیع اقلام در بازار گفت: حوزه اقتصادی استانداری و سازمان صمت استان با همراهی اصناف به گونه‌ای برنامه ریزی کنند تا اقلام مورد نیاز مردم تا پیش از ماه رمضان توزیع شود.


منتشر شده

در

بوشهر

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *