کمبود ترد واکر ممکن است تا پایان ماه پس از نقص فناوری اطلاعات ادامه یابد

خریداران بریتانیایی ممکن است تا پایان سال با کمبود برخی از چیپس های مورد علاقه خود مواجه شوند. یک ماه پس از اینکه یک ارتقای نادرست رایانه باعث اختلال در بزرگترین کارخانه تولید ترد در جهان شد.

Walkers مجبور شده است محبوب ترین انواع آن را اولویت بندی کند – از جمله پنیر و پیاز، نمک آماده و نمک و سرکه، و همچنین Quavers و Wotsits – پس از این نقص که باعث کاهش تولید شد. یکی از سخنگویان گفت که انواع “نیچ بیشتر” کند شده است.

“ارتقای اخیر سیستم IT باعث اختلال در عرضه برخی از محصولات ما یکی از سخنگویان Walkers گفت: سایت‌های ما هنوز هم چیپس و تنقلات درست می‌کنند اما در مقیاس کمتر. ما تمام تلاش خود را برای افزایش تولید و بازگرداندن محصولات مورد علاقه مردم به قفسه ها انجام می دهیم. ما برای ناراحتی ایجاد شده بسیار متاسفیم.”

مسئله فناوری اطلاعات به مشکلاتی که صنایع غذایی بریتانیا – همراه با اکثر تولیدکنندگان دیگر – در طول ماه‌ها تاخیر با آن مواجه هستند افزوده است. و اختلال ناشی از همه‌گیری.

تسکو استفاده از برش های مقوایی میوه، سبزیجات و سایر خواربار برای پر کردن شکاف های قفسه ها به دلیل مشکلات تامین خریداران هویج های تقلبی را در فاکنهام، مارچوبه های مقوایی در لندن، تصاویر پرتقال و انگور در میلتون کینز و بطری های مایع شستشوی دوبعدی را در کمبریج مشاهده کرده اند. Sainsbury’s همچنین از طرح‌های کلی بسته‌بندی برای پر کردن قفسه‌ها استفاده کرده است.

در ماه اوت، مک‌دونالد مشکلات زنجیره تامین را زمانی که مجبور شد میلک شیک ها را از منوهای خود بیرون بکشد در بریتانیای کبیر. رستوران مرغ Nando’s مجبور شد مغازه های خود را به دلیل کمبود طیور ببندد و زنجیره رقیب KFC مجبور شد برخی از اقلام را از منوی خود حذف کند.

برخی از بخش های صنایع غذایی نیز گفته اند که این کار را انجام داده اند. از کمبود کارگر ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا و برگزیت رنج می‌برند و کارگران اروپایی برای کار در بریتانیا با موانع بیشتری روبرو هستند. مزارع بریتانیا در ماه گذشته مجبور شدند هزاران خوک سالم را خودشان ذبح کنند – به این معنی که برای فروش گوشت مناسب نیستند – به دلیل کمبود کارگران کشتارگاه. برخی از پردازشگرهای گوشت نیز به حمل و نقل لاشه ها به اتحادیه اروپا برای قصابی متوسل شد، قبل از اینکه آنها را برای فروش در بریتانیا بازگرداند.

فراتر از صنایع غذایی، شرکت ها در مورد کمبود احتمالی محصولات در آینده هشدار داده اند از برنزه شدن تقلبی گرفته تا اسباب بازی، با مشکلاتی از قطع برق در چین تا کمبود فضای کانتینر و یک بار راننده کامیون محصولات به بریتانیا می رسند.

در ایمیل روزانه Business Today ثبت نام کنید یا Guardian Business را در Twitter در @BusinessDesk دنبال کنید

Supply بر اساس نظرسنجی های کنفدراسیون صنعت بریتانیا، بزرگترین گروه لابی تجاری بریتانیا، کمبود به بدترین سطح خود از اواسط دهه ۱۹۷۰ رسیده است.

مشکلات زنجیره تامین ثروتمندان را برجسته کرده است. اتکای اقتصادها به تحویل “در زمان” و فرآیندهای خودکار. کارخانه اصلی ترد واکرز در لستر معمولاً می‌تواند تا ۵ میلیون کیسه در روز تولید کند و طبق گفته کلاس Leicester Mercury، تولید معمولاً فقط در روز کریسمس، روز باکسینگ و روز سال نو متوقف می‌شود.

Walkers که متعلق به شرکت پپسی کو گلومرای غذا و نوشیدنی ایالات متحده است، معمولاً نسبتاً سودآور است. حساب‌های سال ۲۰۲۰ سودی معادل ۳۸ میلیون پوند از درآمد ۲۶۵ میلیون پوندی Walkers را نشان دادند، علی‌رغم هزینه‌های بالاتر بهداشت و ایمنی به دلیل همه‌گیری.


منتشر شده

در

اخبار سیاسی, بین الملل, گردشگری

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *