کشف ۳۵ کیلو گرم هروئین در همدان

کشف ۳۵ کیلو گرم هروئین در همدان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح، رئیس پلیس استان در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان اسدآباد در ۴۸ ساعت گذشته دو محموله مواد مخدر هروئین و سایر مواد مخدر از دو باند در استان کشف شد.

در یک عملیات، ماموران مبارزه با مواد مخدر استان موفق شدند یک دستگاه خودروی سواری را در ورودی شهر همدان شناسایی و در بازرسی از آن ۱۵ کیلو و ۳۰۰ گرم ماده مخدر هروئین کشف و یک متهم نیز در این رابطه دستگیر کنند.

همچنین در پی انجام کارهای اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر بر روی یک باند قاچاق مواد مخدر ، مشخص شد که اعضای این باند قصد دارند محموله مواد مخدر را از استان های مرکزی کشور تحویل و پس از انتقال به استان همدان نسبت به توزیع آن اقدام کنند.

با اقدام به موقع و هوشمندانه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس شهرستان اسدآباد ، خودرو سواری متهم در شهرستان اسدآباد شناسایی و متوقف شد که از داخل خودرو ۲۰ کیلوگرم هروئین و یک کیلوگرم سایر مواد مخدر با لفافه کشف و در این رابطه نیز یک متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

همدان

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *