کرونا ظرفیت فضای مجازی را به جامعه معرفی کرد

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، احمدحسین فتایی اظهار کرد: تجربه خوب ما در فضای مجازی باید پیگیری شود و از این پس بیشتر از این ظرفیت استفاده کنیم.
وی ادامه داد: اکنون احساس می‌کنیم که با تلاش و برنامه ریزی مجموعه فرهنگی استان و حضور پررنگ خانواده ها، امروز فضای مجازی بسیار محیط سالمتری پیدا کرده است.
فتایی گفت: اگرچه حسب دستور وزیر، برنامه ای در مراکز فرهنگی هنری برگزار نمی‌شود اما در فصای مجازی برنامه های متنوعی را در دستور کار قرار داده ایم.

فتایی تصریح کرد:  برگزاری کنسرت آنلاین محلی تجربه بسیار موفقی بود که استقبال خوبی هم از آن صورت گرفت و یا در فراخوان جشنواره محراب در خانه، شرکت کنندگان بسیاری از استان های مختلف داشتیم.

وی ادامه داد: در رشته تئاتر نیز در شهرهای استان برنامه هایی در فضای مجازی داریم که بسیار با استقبال هم مواجه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان فعالیت های کمیته اطلاع رسانی کرونا در لرستان را مطلوب دانست و گفت: این کمیته به نسبت بسیاری از استانها بسیار موفق تر عمل کرد که نمود فعالیتش در چهارشنبه و پنج شنبه پایان سال و روز طبیعت ملموس بود.

فتایی گفت: انتظار داریم  مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تعادل را رعایت کرده و تمام توصیه های بهداشتی اعلام شده از سوی مراجع ذی صلاح را مورد توجه قرار دهند.
وی افزود: واکنش به موقع رسانه ها در این مقطع ستودنی بود بنابراین امیدوارم که از این پس نیز با اطلاع رسانی دقیق در ادامه اجرای طرح، بیش از پیش به افزایش سلامت عمومی کمک کنند.

۴۸

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

لرستان

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *