کردستان برای توسعە صنعتی باید هزینە کند

کردستان برای توسعە صنعتی باید هزینە کند

بە گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که به منظوری بررسی برخی مشکلات کارخانه لاستیک بارز کردستان و با حضور مدیر عامل کشوری این شرکت برگزار شد اظهار داشت: لاستیک بارز در استان سرمایه گذاری کلانی انجام داده و هم اکنون حدود ۹۰۰ نفر از جوانان این استان در این کارخانه مشغول به کار هستند.
وی افزود: گروه صنعتی بارز در استان سرمایه گذاری کرده و ما موظف هستیم جهت تداوم و توسعه این کارخانه از هر امکانی برای حمایت از آنان استفاده کنیم.
استاندار کردستان با بیان اینکه بیکاری و نبود اشتغال جزو آزاردهنده ترین موضوعات در کردستان به شمار می رود، عنوان کرد: مدیران بارز قول داده اند در فاز توسعه‌ای در کوتاه مدت تولیدات خود را از ۱۶ هزار حلقه به ۲۰ هزار و در بلند مدت به ۳۵ هزار حلقه در روز برسانند.
وی تاکید کرد: اگر ما با شرکتی نظیر بارز خوش رفتاری و همکاری نداشته باشیم رغبت برای دیگر شرکت هایی که تمایل به سرمایه گذاری دارند از بین خواهد رفت.
در این جلسه مشرفی مدیرعامل کشوری لاستیک بارز ضمن قدردانی از همکاری مدیران استان کردستان در حمایت همه جانبه از لاستیک بارز قول داد که فاز توسعه این کارخانه را عملیاتی کند.

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

کردستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *