کتیرایی: بیرون ماندن نفرات شاخص به کاراته ایران لطمه خواهد زد/ تکرار قهرمانی پاس دور از انتظار نیست

علیرضا کتیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پذیرش هدایت تیم کاراته پاس ناجا اظهار داشت: بعد از جدایی پایدار از تیم و پذیرش ریاست سازمان لیگ فدراسیون کاراته، مسئولان این تیم صحبت‌هایی را با من داشتند که در نهایت تصمیم گرفتم هدایت پاس ناجا را در ادامه مسابقات سوپر لیگ کاراته برعهده بگیرم. 

وی در خصوص شرایط تیم پاس ناجا گفت: خدا را شکر تیم ما از لحاظ پتانسیل انسانی  از توانایی خوبی برخوردار است. البته مهره سرشناسی نداریم، اما اکثر بازیکنان تیم جوانان و با انگیزه هستند و با همین بچه‌ها تا پایان نیم فصل نیز در صدر جدول گروه خود قرار گرفته است. مهمترین امتیاز تیم ما انگیزه بچه‌ها برای اثبات خودشان است.

سرمربی تیم تکواندو پاس ناجا در خصوص تکرار عنوان قهرمانی این تیم عنوان کرد: تکرار عنوان قهرمانی پاس دور از دسترس نیست و من نیز به همین نیت وارد کارزار شدم. سال گذشته تیم ما نفرات ملی‌پوش خوبی مانند آسیابری، خدابخشی و صالح اباذری را در اختیار داشته است که از لحاظ تجربه کمک خوبی برای تیم بودند، اما در سال جاری جوانان جویای نامی داریم که نسل بعدی کاراته ایران را تشکیل خواهند بود. البته به فکر این هستیم در نیم فصل تیم را تقویت کنیم.

کتیرایی در خصوص انتقاداتی که به سطح کیفی مسابقات صورت گرفته است، تاکید کرد: واقعیت این است که من نیز بعد از حضور در هفته دوم مسابقات اعتقاد  دارم، لیگ ما از جذابیت کافی برخوردار نیست. کسانی که مدیریت کاراته را برعهده دارند باید آسیب‌شناسی کنند که چرا شرایط اینگونه شده است. کیفیت لیگ در گذشته خیلی بالاتر از شرایط فعلی بود و به ندرت بازیکنان شاخصی بود که در لیگ حضور نداشته باشد، اما در حال حاضر نیمی از پتانسیل و نفرات شاخص کاراته ایران بیرون لیگ هستند و تیمی ندارند. این موضوع به کاراته ایران لطمه خواهد زد و اثرات آن را ما در سالیان آینده مشاهده خواهیم کرد. 

وی در پاسخ به این سوال که حضور پایدار در ریاست سازمان باعث ایجاد شائبه حمایت از این شده است، گفت: چیزی که در کاراته ایران زیاد است، حرف است. وقتی تیمی در مسابقات خود برنده و کیفیت خود را نشان می‌دهد چگونه می‌توانند در نتایج آن اعمال نفوذ کنند. تیم پاس ناجا کیفیت خود را در تاتامی نشان داده است، اما در کاراته ایران همیشه حرف‌ زده می‌شود.

انتهای پیام/


منتشر شده

در

اخبار ورزشی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *