کارگزاریهای تامین اجتماعی خطرناک تر از بانک ها شده است

کارگزاریهای تامین اجتماعی خطرناک تر از بانک ها شده است

 

به گزارش خبرآنلاین از خوزستان ؛  در این روزها که کرونا ویروس توانسته است اکثر مشاغل دولتی و خصوصی را تعطیل یا نیمه تعطیل کند، کارگزاریهای تامین اجتماعی همچنان به فعالیت خود ادامه میدهند.

‎با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی فروردین ماه و. فرارسیدن موعد ارسال لیست بیمه و پرداخت حق بیمه های کارگاه ها وشرکت ها هجوم مردم و ازدحام جمعیت را در کارگزاریها شاهد هستیم که این خود به یک معضل و خطر بزرگ در راستای انتشار بیشتر این ویروس می باشد
‎این درحالیست که به این تعداد می بایست افرادی که برای سایر خدمات به شعب مراجعه می کنند هم اضافه کرد.‎

مدیر کارگزاری ۶۵ اهواز در این خصوص گفت: علیرغم توصیه ها و بیانیه هایی که از صدا و سیما پخش می شود اما روزانه تعداد زیادی از افراد برای تمدید دفترچه به این کارگزاری مراجعه می کنند که متاسفانه این کارگزاری را بسیار شلوغ کرده است و موجب تماس بین مراجعه کنندگان می شود .

‎علی شمسایی در خصوص پرسنل زحمت کش کارگزاری ها که در این روز ها با وجود مشکلات بر سر کار خود حاضر می شوند گفت،  از کلیه پرسنل زحمت کش در این کارگزاری و سایر کارگزاری های کشور کمال تقدیر و تشکر را دارم که در حال خدمت به مردم هستند چرا که کلیه خدمات ما  در جهت خدمت به مردم می باشد و تمام تلاشمان را میکنیم تا گره ای را باز کنیم .

‎شمسایی در پایان عنوان داشت ، از مراجعین محترم درخواست می شود برای اقداماتی مانند تمدید دفترچه سلامت خود را به خطر نیاندازند چراکه هیچ نیازی به مراجعه حضوری نیست و طبق اعلام سخنگوی سازمان تامین اجتماعی تا پایان فروردین ماه کلیه دفاتر دارای اعتبار هستند اما به هر حال ما با روی باز آماده ی خدمت رسانی به مراجعین محترم هستیم

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

خوزستان

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *